حجم ویدیو: 9.19M | مدت زمان ویدیو: 00:01:27

مرد جوانی که با زدن زنگ درب خانه دوستش قصد ورود به داخل خانه را داشت هرگز تصور نمی کرد که قرار است با چه حادثه ای وحشتناکی روبرو شود. در حالی که این مرد قصد ورود به خانه را داشت ناگهان توسط یک مار بزرگ مورد حمله قرار گرفت. این حادثه روز شنبه و هنگامی که " جرل هیوود" در مقابل درب خانه دوستش " رودنی کاپلند" در شهر "لتن" در ایالت اکلاهما ایستاده بود رخ داد.

در ویدئویی وحشتناکی که به تازگی منتشر شده است نشان می دهد پس از باز کردن درب توسط جرل او توسط یک مار بزرگ که در گوشه دوربین نمایان است از ناحیه سر مورد حمله قرار می گیرد. جرل پس از حمله فریاد می زند : " اوه، این مار به من صدمه زد. مرا به بیمارستان ببرید. من توسط یک مار مورد حمله قرار گرفتم."

در حالی که جرل صورت خود را گرفته و فراید می زد بلافاصله دوستانش که در داخل خودرو در محوطه حیاط حضور داشتند به کمک او شتافته و یکی از آنها با کمک یک میله آهنی با زدن چند ضربه مار را به پایین پرتاب کرد. گفته می شود این مار 5 فوتی یک گاومار بوده که به دور یک چراغ حلقه زده بود. در ادامه این مرد توسط با کمک دوستانش به بیمارستان منتقل شد و مورد مداوا قرار گرفت.

رودنی به سی ان ان گفت : " من واقعا شوکه شدم. این اتفاق می توانست برای هر یک از ما بیافتد. " خوشبختانه این مار سمی نبود و جرل پس از مداوا بهبود یافت.

همسر رودنی این ویدئو را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد و این ویدئو بلافاصله داغ شد. شوهرش رودنی نیز که تابحال هیچ ماری را در حیاط خانه شان ندیده بود قصد دارد با اسپری اسید سولفوریک در حیاط خانه از شر خزندگان مزاحم خلاص شود.

گفتنی است؛ گاومار نوعی مار غیر سمی غول پیکر است که بزرگترین و دراز ترین مارها در آمریکا بشمار رفته و طول آنها می تواند به 8 فوت برسد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 475249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟