وحشت از بچه روباه در خانه یک تهرانی + عکس

به گزارش رکنا، وقتی ساکنان یک واحد مسکونی متوجه ورود یک قلاده روباه به داخل ساختمان مسکونی شدند، سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 62 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، ساعت 21:30 دقیقه شب گذشته به محله شادآباد، خیابان 15 متری اول جنوبی رهسپار شدند.
رضا عزیزی فرمانده آتش‌نشانان اعزامی در این مورد ابراز داشت: یک قلاده روباه پس از ورود به یک ساختمان مسکونی، در قسمت پارکینگ این منزل مخفی شد.
وی اضافه کرد: ساکنان در همان لحظات اولیه، این روباه را دیده بودند که وارد ساختمان شده و در میان لوازم و اسباب‌های داخل پارکینگ پنهان شده بود.
عزیزی با اشاره به اینکه این حیوان موجب ترس و وحشت ساکنان این ساختمان شده بود، تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل، بی‌درنگ با استفاده از تجهیزات مخصوص وارد ساختمان شدند و پس از جست‌و‌جو و زیر و رو کردن لوازم موجود در گوشه و کنار پارکینگ، این روباه را که به شدت ترسیده بود، پیدا کرده و پس از صید آن، از ساختمان خارج کردند و سپس این جانور را برای حفظ و نگهداری تحویل مسئولین پارک پردیسان دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 474153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟