عکس از لحظه خودکشی دختر مهابادی از روی پل! + جزییات

خودکشی
رحمان احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: عوامل آتش‌نشانی پس از اطلاع از اینکه این دختر جوان قصد دارد خود را از پل روگذر موکریان واقع در ورودی منطقه شهرک کارمندان به پایین پرتاب کند، بلافاصله به محل اعزام شدند.
وی اظهار داشت: این فرد که در حالت فشار روحی شدید قرار داشت با صحبت‌های عوامل باتجربه آتش‌نشانی و روش‌های خاص به آرامش دعوت شد و از انجام این کار منصرف شد.
احمدی اضافه کرد: این شخص علت انجام این کار را اختلاف‌های خانوادگی و ناامیدی خود از ادامه زندگی عنوان کرد.
مهاباد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد بیان کرد: این اولین مورد اقدام به خودکشی در این شهرستان است که در سال‌جاری توسط عوامل این سازمان کنترل می‌شود.
«احمدی» به شهروندان توصیه کرد که در مواقع بروز چنین حوادثی از ازدحام در محل حادثه پرهیز کنند تا مأموران امداد و نجات در انجام وظیفه و کمک به این افراد با مشکل مواجه نشوند.
به گزارش رکنا، سال گذشته نیز سه مورد اقدام به خودکشی در مهاباد با اطلاع رسانی به موقع شهروندان توسط مأموران سازمان آتش‌نشانی شهرداری این شهر مهار شد.
آتش‌نشانی
سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مهاباد در قالب سه ایستگاه، 42 نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.
این سازمان از ابتدای امسال تاکنون بیش از 530 مورد مأموریت امداد و نجات انجام داده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 471100 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟