آتش سوزی فاجعه بار در شهرک حکیمیه+ تصاویر

به گزارش گروه حوادث رکنا، به دنبال اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاههای 56 و 92 به همراه گروه امداد و نجات 10 و نردبان ایستگاه 56 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 16:20 روز گذشته به شهرک حکیمیه، خیابان فروردین، خیابان یاسمن اعزام شدند.

مهار آتش سوزی خودرو در پارکینگ ساختمان شش طبقه

رضا امیری یگانه معاون منطقه سه عملیات سازمان آتش نشانی تهران که به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور یافته بود، دراین خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری در قسمت پارکینگ طبقه منفی یک ساختمان مسکونی شش طبقه ای به علت نامشخصی آتش گرفت و در پی آن شعله های آتش به دو خودرو دیگر و دو انباری نیز سرایت کرد که دود غلیظ ناشی از این آتش سوزی، راهروها و طبقات بالایی ساختمان را در بر گرفت.

مهار آتش سوزی خودرو در پارکینگ ساختمان شش طبقه

وی با اشاره به انتشار شدید دود ناشی از این آتش سوزی در فضای پارکینگ، افزود: آتش نشانان بی درنگ با بستن دستگاه تنفسی درمیان دود سیاه وارد طبقه منفی یک ساختمان شده و با استفاده از لوله های آبدهی آتش نشانی به مقابله با شعله های آتش پرداخته و توانستند با خاموش کردن سریع این آتش سوزی از گسترش بیشتر آن ممانعت به عمل آورند.

مهار آتش سوزی خودرو در پارکینگ ساختمان شش طبقه

معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی در ادامه ابراز داشت: آتش نشانان همزمان با مهار آتش با استفاده از خودرو نردبان و همچنین با جستجو در طبقات، موفق شدند تعداد 15 نفر از ساکنان را که در طبقات گرفتار شده بودند، نجات داده وبه محل امن منتقل کنند.

وی اضافه کرد: درجریان این حادثه یکی از ساکنان ساختمان دچار سوختگی و دود زدگی شد که با کمک عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

گفتنی است علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 464075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟