سقوط خونین جرثقیل 60 تنی در شهرک غرب+ تصاویر

به گزارش گروه حوادث رکنا، وقوع این حادثه توسط کارگران یک پروژه بزرگ ساختمانی ساعت 12:39 دقیقه روز گذشته به سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده شد و ستاد فرماندهی این سازمان هم بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 94 را به محل حادثه واقع در سیمون بولیوار، خیابان نفت روانه کرد.

211-(1)

منوچهر رهی افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: در یک مجتمع در حال ساخت یک جرثقیل 60 تنی در محوطه کارگاه ساختمانی در حال انتقال قطعات تاور کرین و نصب آن بود که ناگهان جرثقیل به سمت پهلوی راست سقوط کرده و بوم آن به ارتفاع تقریبی 20 متر به صورت باز منجر به تخریب 5 عدد کانکس و دیوار حیاط مسکونی ساختمان مجاور شده بود.

211-(13)

وی ادامه داد: راننده 28 ساله جرثقیل در این حادثه دچار مصدومیت از ناحیه دست شده و قبل از رسیدن آتش نشانان توسط کارگران از داخل جرثقیل 60 تنی خارج شده بود.

211-(11)

وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با رعایت نکات ایمنی و ایمن سازی کامل محل، و کشیدن نوار خطر مشغول عملیات شدند و پس از اطمینان از عدم فرد محبوس شده در داخل کانکس جرثقیل را به وسیله دو جرثقیل دیگر مهار و با بکار گیری از پرسنل مجرب، جرثقیل سقوط کرده را به سطح زمین انتقال دادند.

211-(6)

211-(10)

رهی در ادامه تصریح کرد: آتش نشانان پس از تحویل راننده مصدوم به عوامل اورژانس حاضر در محل و ارائه تذکرات ایمنی به مدیر پروژه در حال ساخت به ماموریت خود پایان دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟