تولیدی مبلمان در آتش سوخت + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، شاهدین در ساعت 12 دقیقه بعداز نیمه شب گذشته با سامانه 125 تماس گرفته و از بروز آتش سوزی گسترده ای دریک ساختمان تولیدی مبلمان خبردادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 32، 19، 92، 56 و گروه امداد و نجات 10 به همراه کامیونت حامل دستگاه تنفسی را به محل حادثه واقع در جاده آبعلی، جنب کارخانه آزمایش اعزام کرد.

تولیدی مبلمان در آتش سوخت

مهدی حقی معاون منطقه 6 عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود، دراین باره گفت: آتش سوزی در طبقه سوم یک ساختمان 3 طبقه به مساحت تقریبی 300متر مربع بوقوع پیوست.

تولیدی مبلمان در آتش سوخت

وی اضافه کرد: هنگام رسیدن نیروهای آتش نشانی در محل حادثه، طبقه سوم ساختمان تولیدی مبلمان کاملا شعله ور بود که بلافاصله نیرو های آتش نشانی، عملیات خود را آغاز کردند.

تولیدی مبلمان در آتش سوخت

حقی ابراز داشت: با توجه به گستردگی این آتش سوزی، یک تیم عملیاتی از بیرون ساختمان با استفاده از دو رشته لوله آبدهی به خاموش کردن آتش مشغول شدند و تیم دوم نیز از درب پشتی ساختمان به کانون آتش نزدیک شده و طی عملیاتی نفسگیر، این آتش سوزی وسیع که چند واحد تولیدی مجزا را دربرگرفته بود، مهار و خاموش کردند.

تولیدی مبلمان در آتش سوخت

معاون منطقه 6 عملیات در ادامه گفت: خوشبختانه دراین حادثه به هیچ یک از کارگران و افراد حاضر در محل حادثه آسیب جانی نرسید.

تولیدی مبلمان در آتش سوخت

وی خاطرنشان ساخت: آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل این آتش سوزی، با استفاده از دستگاه های تهویه قوی، دود های منتشر شده را از داخل این ساختمان به بیرون تخلیه کردند.

شایان ذکر است علت بروز این آتش سوزی و همچنین برآورد دقیق خسارات وارده توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه تحت بررسی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 453419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟