زنده شدن یک زن اصفهانی در حین انتقال به غسالخانه همه را شوکه کرد+ عکس

به گزارش رکنا و به نقل از باشگاه خبرنگاران، 2 روزه گذشته خبری مبنی بر زنده شدن زن مسنی در یکی از روستا‌های دهستان سفلی بخش زواره اردستان حین انتقال به غسالخانه نخستین منتشر شد.

در این خصوص مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: از سوی سیستم شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان اصلا این موضوع در مراکز درمانی و اورژانس ۱۱۵ ثبت نشده است.

مهیار حاجی مالیان با بیان اینکه هیچ آمبولانسی از مراکز درمان و اورژانس شهرستان در این خصوص اعزام نشده است، افزود: به قطع این موضوع تکذیب می‌شود، همچنین خبرنگاران باید در نگهداری و صیانت خبر حساسیت بیشتری داشته باشند.

همچنین مهدی آموزگار بخشدار زواره گفت: متاسفانه برخی خبرنگاران و کانال‌های محلی از روی بی تجربگی و جلب توجه اقدام به انتشار خبر‌های نادرستی می‌کنند که منبع معتبری ندارد و خبر زنده شدن مرده در روستای گلشکنان بخش زواره یک شیطنت بوده و تکذیب می‌شود.

مسئول اورژانس شهر زواره نیز در واکنش به انتشار خبر زنده شدن پیرزنی در یکی از روستا‌های این شهر، گفت: در خصوص وقوع این اتفاق تماسی با اورژانس ۱۱۵ گرفته نشده است.

مهدی ناجی با بیان اینکه هیچ بیماری با این شرایط به هیچ یک از مراکز درمان منطقه انتقال داده نشده است، اظهار کرد: در صورت چنین مواردی حتما صورتجلسه و گزارش پایگاه اورژانس ۱۱۵ و یا پزشک Doctor مراکز درمانی در خصوص فوت صادر می‌شود و بعد اجازه انتقال جسد داده می‌شود.

این خبر دروغ که اولین بار خبرگزاری فارس منتشر کرده بود، حالا مشخص شده است که اصلا چنین خبری صحت ندارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

Untitled-1

کدخبر: 447896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟