ماموران پارک ملی یوسیمیتی در کالیفرنیا جنازه ویشنو ویسوانات ۲۹ ساله و میناکشی مورتی ۳۰ ساله را روز سه‌شنبه از عمق ۲۴۵ متری مکانی بیرون آوردند که مردم و گردشگران می‌توانند تا کناره بدون حفاظ آن جلو بروند و مناظر پایین‌دست و دره را تماشا کنند. این قسمت موسوم به تفت پوینت حفاظ ندارد و احتمال می‌رود زوج جوان هندی به همین دلیل از آن بالا به پایین پرت شده باشند.

سلفی بگیر و بمیر

ویسوانات از مهندسان نرم‌افزار شرکت سیسکو هند در دفتر مرکزی در سن‌خوزه کالیفرنیا بود و نکته عجیب اینکه تصویر همسر او با مو‌های صورتی‌رنگ در آخرین لحظه‌ها پیش از سقوط Fall در سلفی یک دختر و پسر جوان ثبت شده است. شان متیسن که همراه نامزدش به تفت پوینت رفته بود، می‌گوید: «میناکشی که با موهایش توجه خیلی‌ها را جلب کرده بود، دو بار ناخواسته در پسزمینه سلفی ما قرار گرفت و من همان لحظه نگران جانش بودم. او بیش از اندازه به لبه پرتگاه نزدیک شده بود.»

متیسن و نامزدش رز وقتی متوجه ماجرا شدند که تصاویر زوج بداقبال هندی روز دوشنبه در رسانه‌ها منتشر شد و آن‌ها فهمیدند عکس میناکشی دست‌کم در دو سلفی موجود در دوربین گوشی‌شان ثبت شده است. قرار است پیکر زن و مرد هندی در همان آمریکا به خاک سپرده شود، چون شرایط جنازه‌ها به گونه‌ای نیست که بتوان آن‌ها را تا هندوستان منتقل کرد.

ویشنو و میناکشی سال ۲۰۱۰ از دانشکده مهندسی دانشگاهی در ایالت کرالا دانش‌آموخته شدند و هر دو از دانشجویان خوب دانشگاه بودند. آن‌ها چهار سال پیش با هم ازدواج کردند و به دلیل علاقه‌ای که هر دو به سفر رفتن داشتند، وبلاگی راه انداخته بودند و تجربه‌هایشان را در آن منتشر می‌کردند.

تعداد قربانیان سلفی در هند بیش از دیگر کشورهاست و به همین دلیل مقام‌های مسئول از مدتی پیش با قرار دادن علائم و نشانه‌های هشداردهنده از مردم و گردشگران می‌خواهند در نقاط پرحادثه از گرفتن سلفی بپرهیزند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 431693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟