به گزارش گروه حوادث رکنا، یاسمن، دختر 21 ساله که در ترم دوم دانشگاه تحصیل می کرد و به خاطر وجود تصویرش در گوشی تلفن همراه جوانی به نام سهیل که متهم به چندین مورد آزار و اذیت جنسی زنان و دختران جوان است به پلیس Police آگاهی احضار شده بود، در خصوص متهم پرونده گفت: سال آخر دبیرستان بودم و در خیابان راه می رفتم که راننده یک خودرو آزرا برایم ایجاد مزاحمت کرد.

وی ادامه داد: او لباس های شیکی به تن داشت و خیلی «خوش تیپ» بود. سهیل شماره تماسش را در اختیارم گذاشت اگرچه می دانستم او پسر هوسرانی است اما آن شب با شماره تلفنش تماس گرفتم و روز بعد با سهیل قرار گذاشتم و پس از آن که مدتی در شهر دور زدیم و ناهار را در یکی از بهترین رستوران های شهر خوردیم، او گفت می خواهد مرا به مادرش معرفی کند تا با هم ازدواج کنیم ولی وقتی به خانه بزرگ ویلایی آن ها رفتیم فهمیدم که او تنهاست و مادرش در خانه نیست.

دختر جوان اظهار داشت: سهیل از من خواست تا لباسم را دربیاورم و به این بهانه که می خواهد تصویر مرا به مادرش نشان بدهد با حالت زننده ای از من فیلم گرفت. پس از آن وقتی به نیت شیطانی او پی بردم به بهانه ای از آن خانه فرار Escape کردم و دیگر به تماس هایش پاسخ ندادم.

یاسمن گفت: چند ماه بعد هم جوانی از آشنایان پدربزرگم به خواستگاری ام آمد و ما با هم نامزد شدیم اما او آن فیلم را در گوشی تلفن خود ذخیره کرده است حالا نمی دانم اگر پدرم که یکی از مسئولان است و یا خانواده نامزدم چیزی از این ماجرا بدانند چه اتفاقی می افتد.

بنابراین گزارش به دستور بازپرس پرونده اظهارات دختر جوان ثبت و وی آزاد شد.

 

کدخبر: 416832 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟