حجم ویدیو: 3.34M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

سرپرست فرمانداری دزفول اظهار کرد: شنیده شدن صداهای کوچکی پس از وقوع انفجار اولیه طبیعی است، در این زمان نگرانی در خصوص این حادثه Incident وجود ندارد.

امیرعیسی زاده افزود: آتش سوزی مهارشده و فقط گلوله های توپ باقی مانده و مواد منفجره در اثر عوامل بیرونی منفجر می شوند.

وی ادامه داد: شنیده شدن صدای انفجار در دزفول مربوط به یک آتش‌سوزی جزئی دریکی از انبارهای تیپ 292 زرهی دزفول بوده است.

وی گفت: ترافیک ایجاد شده در اتوبان دزفول- اندیمشک به دلیل تجمع خانوارهای ساکن در منازل سازمانی این یگان نظامی بود که در حال حاضر برطرف شده و تردد خودروها روان شده است.

سرپرست فرمانداری دزفول ادامه داد: مسئولان شهرستان و نیروهای امدادی در محل حاضر هستند؛ از شهروندان دزفولی در خواست می کنیم تا به محل حادثه نروند و مسیرها را برای دسترسی آسان تر نیروهای امدادی خلوت کنند.

آتش سوزی حوالی ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه دیشب در زاغه مهمات تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول موجب انفجارهای پیاپی و وحشت مردم در دزفول شد.

در پی این انفجار که با آتش سوزی شدید همراه است، مردم ساکن در این یگان نظامی در حال تخلیه است.

در پی وقوع این حادثه نیروهای آتش نشانی، امداد و نجات و نیز اورژانس به این یگان نظامی اعزام شده، اما به دلیل شدت آتش سوزی و انفجار تاکنون موفق به نزدیک شدن به کانون اصلی حادثه نشده اند.

تاکنون گزارشی از تلفات احتمالی ناشی از این انفجار و آتش سوزی دریافت نشده است و گفته شده پس از مهار آتش کارشناسان علت این حادثه را بررس خواهند کرد.

کیامرث حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در خصوص این انفجارها گفت: حجم آتش در این یگان نظامی زیاد است و نیروهای امدادی به محل اعزام شده اند.

وی افزود: این حادثه تاکنون تلفات جانی نداشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 364253 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟