حجم ویدیو: 3.44M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مقامات آلمانی اعلام کردند تغییرات شدید جوی، بارش تگرگ و وقوع توفان در کشورهای مختلف اروپایی ده قربانی برجای گذاشت و هزاران مسافر را سرگردان کرده است.
در پی وخامت وضعیت جوی در هلند و آلمان ضمن لغو صدها پرواز هواپیماها و حرکت قطارها دو مامور آتش نشان نیز جان خود را از دست دادند. وقوع توفان در آلمان 5 قربانی شامل 2 مامور آتش نشانی و دو راننده کامیون بر جا گذاشت و همچنین یک شهروند 59 ساله نیز بر اثر سقوط Fallدرخت کشته شد.
توفان فردریک که شدیدترین توفان آلمان از 2007 تاکنون بوده است با سرعت 203 کیلومتر در ساعت خسارات فراوانی به ساختمان های مناطق غربی این کشوروارد کرد، اگرچه تاکنون گزارشی در باره مجروح شدن ساکنان اینگونه مناطق منتشر نشده است.
از سوی دیگر، براثر سقوط درخت ناشی از شدت توفان درهلند دو نفر از ساکنان مناطق مرکزی و غربی این کشور جان باختند. همچنین در پی برخورد یک راننده بلژیکی با درخت به دلیل شدت توفان و عدم کنترل خودرو در مناطق جنوبی این کشور، وی جان خود را از دست داد.
درپی افزایش سرعت باد به 140 کیلومتر در ساعت در برخی از مناطق آمستردام، فرودگاه این کشور، شلوغ ترین شاهراه قاره اروپا، پروازهای داخلی و خارجی را لغو کرد. همچنین فروریختن بخش هایی از سقف ساختمان پایانه اصلی فرودگاه آمستردام سبب تعطیلی دو ورودی از سه ورودی این فرودگاه شد.
شدت باد و توفان در هلند سبب واژگونی ده‌ها خودرو در یکی از بزرگراههای این کشور و ایجاد ترافیک و راه بندان شده است.
افزون برآن، هزاران نفر از مسافران هوایی و قطار به دلیل تعطیلی فرودگاه و ایستگاه‌های راه آهن در آلمان، هلند و بلژیک سرگردان شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به خانم مهندس در باغ خارج از شهر / مینا برای یافتن کار رفته بود که ...

پراید یک سانتافه را در جاده روستایی سومعه سرا چپ کرد! + فیلم و عکس

نقشه شیطانی فتانه 23 ساله برای مدیر کارخانه / زیبا بود به هر بهانه ای به اتاقم می آمد تا اینکه..!

در سفر زیارتی هومن را دیدم و وقتی از او باردار شدم، پدرم چاره ای جز موافقت به ازدواج نداشت!

پسر جوان نقاب به صورت داشت که وارد اتاق خوابم شد و ..! / نسترن از شمال به خانه مادر در تهران آمده بود که ..!

آرش مرا به خانه مجردی اش برد و ..! / به حکم دادگاه زن او شدم ولی ..!

سینا یکی از اقوام شوهرم مرا به خانه ای در کرج برد و ..! / جوان 30 ساله اعدام شد

کدخبر: 348555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟