کارگاه تولید کفش در آتش سوخت +عکس

این حادثه Incident ساعت 11:30 صبح امروز رخ داد و پس از تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 67 و 1 به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی را به خیابان وحدت اسلامی، بازارچه طرخانی رهسپار کرد.

افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: در طبقه همکف یک کارگاه دو طبقه با کاربری تولیدی انواع کفش که مساحت هر طبقه به 50 مترمربع می رسید و مملو از مواد اولیه تولید کفش بود، آتش سوزی رخ داد و دود بسیار غلیظی محوطه این ساختمان را در بر گرفت.

وی با اشاره به اینکه شعله های آتش در حال گسترش و سرایت به طبقه بالایی ساختمان بود و تلاش کارگران برای مهار آتش بی نتیجه مانده بود، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به سرعت با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار آتش را آغاز کردند.

این افسر آماده آتش نشانی اضافه کرد: با توجه به احتمال محبوس شدن کارگران در محل حادثه، همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با استفاده از تجهیزات انفرادی وارد محل حادثه شدند و پس از جستجو در داخل کارگاه، دو نفر کارگر 19 و 33 ساله را از میان دود غلیظ به خارج از ساختمان منتقل کردند.

محمد یزدانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.

گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 284323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟