ماجرای گورخوابی یک پدر و دختر + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 2.65M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک کشاورز چینی که هزینه درمان دختر بیمارش را ندارد در نهایت ناچاری قبری را برای وی حفر کرده و هر روز مدتی را با دخترش در آن وقت می گذراند تا وی را برای زندگی بعدیش آماده کنند. "ژانگ لیونگ"، کشاورز استان سیچوان این اقدام تکان دهنده را برای آماده سازی دخترش برای مرگ انجام می دهد. ژانگ بیش از 100 هزار یوان را صرف هزینه درمان جینلی، دوساله که با اختلال شدید خون متولد شده، هزینه کرده است.

این مرد در گفتگو با دیلی میل اذعان داشت دخترش با تالاسمی، یک اختلال خون ارثی متولد شد که بیماریش در دوماهگی تشخیص داده شد. وی در نهایت که از ادامه درمان ناامید شده است دخترش را برای بازی و استراحت در قبر می برد و وی را برای این شرایط آماده می کند. عکس ها و فیلم این اقدام بسیار تکان دهنده می باشد. این داستان غم انگیز در شهر نایجینگ، جنوب غربی چین رخ داده است.

در قبر خوابیدن

این مرد در ادامه گفتگو اذعان داشت بعد از صرف بیش از 100 هزار یوان دیگر قادر به پرداخت صورتحساب های پزشکی نیست و اینقدر از دیگران پول قرض گرفته اند که هیچ کس حاضر به قرض دادن به آنها نیست. این زوج تصور می کردند با تولد کودک دیگر می توانند از خون بند ناف برای نجات جینلی کمک بگیرند، اما آنها متوجه شدند هزینه این روش هم مقرون به صرفه نیست. دنگ مین مادر این دختر با ناامیدی گفت: گزینه دیگری وجود ندارد. پس از شکست این زوج در نهایت تصمیم گرفتند با ترک کردن درمان بر آماده سازی جینلی برای مرگ متمرکز شوند. آنها امیدوار هستند دخترشان با قبر ارتباط برقرار کند و زمانی که لحظه مرگش فرا برسد برایش ترسناک نباشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

وقتی چند جوان مزاحمم شده بودند میثم مرا از دست آنان نجات داد اما خودش مرا به جاده قم برد و ... + عکس

اتفاق شوم در پارکینگ طبقاتی ولیعصر خیابان فاطمی

همسایه های طلافروش میدان رهبر تهران، دزد مسلح را با کیف پر طلا دستگیر کردند

ناپدید شدن 2 ساعته دختر ۱۴ ساله در جنگل آمل

4 عربستانی که با یک لنج در آبهای ایران بودند، دستگیر شدند

بمب‌گذاری در یک بانک + عکس

 

کدخبر: 277305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
نارگل شکیبا
آیا این خبر مفید بود؟