جنجال مرگ رییس دفتر نماینده مجلس آبادان +عکس

به گزارش رکنا، ساعت 3:23 دقیقه بامداد دوشنبه دوم اسفند ماه سال جاری ماموران کلانتری 11 ولیعصر در تماس تلفنی از ماجرای تصادف Crash هولناکی در میدان "بریم" آبادان با خبر شدند.

photo_2017-02-21_10-55-234

خیلی زود ماموران پلیس Police همراه تیمی از امدادگران اورژانس با حضور در محل حادثه Incident با صحنه هولناکی روبرو شدند.

راننده خودروی پژو پارس سفید رنگ به خاطر سرعت بالا کنترلش را از دست داده و پس از بالا رفتن از جدول دور میدان به سمت حیاط خانه ای حرکت کرده و سپس از فنس حیاط خانه دور میدان عبور کرده و با درخت بزرگ داخل حیاط خانه برخورد کرده بود.

امدادگران خیلی زود خود را به بالای سر راننده گرفتار شده داخل پژو رساندند که پس از بیرون کشیدن راننده مشخص شد وی نقیب کعبی، داماد و رییس دفتر نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی است.

راننده جوان به بیمارستان منتقل شد اما به خاطر شدت جراحات وارد شده در اتاق عمل به کام مرگ فرو رفت.

یکی از نگهبانان ساختمان نزدیک محل حادثه که شاهد این ماجرا بود به رکنا گفت: در اتاق نگهبانی نشسته بودیم که دیدیم خودروی پژو سفید رنگی با سرقت Stealing زیاد وارد میدان بریم شد که به خاطر بالا بودن سرعت خودرو، راننده قادر به کنترل خودرویش نبود و وارد میدان شد و سپس به سمت باغ خانه ای که دور میدان بود رفت و داخل باغ با درخت بزرگی برخورد کرد که راننده به خاطر عدم استفاده از کمربند با سر به شیشه جلو خودرویش پرت شد.

photo_2017-02-21_10-55-323

وی افزود: وقتی خودمان را به صحنه رساندیم راننده از ناحیه گردن دچار خونریزی شده بود و از ترس با داد و فریاد از اهالی محل کمک خواستیم که یکی از همسایه نیز در ادامه با پلیس و اورژانس تماس گرفت.

نگهبان جوان ادامه داد: یکی از همسایه که پرستار بود قبل از حضور امدادگران اورژانس تلاش کرد تا جلوی خونریزی گردن راننده جوان را بگیرد که دقایقی بعد عوامل اورژانس در محل حاضر شدند.

در ادامه ماجرا شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد که عنوان می کردند مهندس نقیب کعبی با اسلحه به قتل Murder رسیده است.

سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان در راستای این انتشار این اخبار دروغین به رکنا گفت: مرگ مهندس نقیب کعبی، رییس دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی آبادان در یک سانحه رقم خورده است و تحقیقات فنی پلیس نیز نشان از آن دارد که سرعت بالا خودرو باعث رویداد این حادثه شده است.

وی افزود: با افرادی که با انتشار اخبار دروغین سعی بر هم زدن آرامش و امنیت شهر را دارند به صورت جدی برخورد می شود و تیمی از ماموران پلیس فتای آبادان ماموریت دارند تا عوامل انتشار این اخبار دروغین را دستگیر کنند.

بنا به این گزارش، در یک ماه گذشته 4 تصادف مرگبار در این منطقه رخ داده که باعث مرگ راننده ها شده است و مسئولین هیچ اقدامی برای رفع این مشکل نکرده اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 246974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟