بازداشت راننده شیطان صفت در رباط کریم / زن جوان خودش را از ارابه شیطان به بیرون پرت کرد + فیلم و عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از اواسط آبان ماه به دنبال مراجعه زن جوانی به اداره پلیس شروع شد این زن که سراسیمه به نظر می‌رسید در اظهاراتش مدعی شد که برای رفتن به محل کارم از خودروی پراید استفاده کردم چند دقیقه از سوار شدنم نگذشته بود که متوجه شدم راننده‌اش مسیر اصلی دور شده و بعد به طرف من حمله کرد . من که حسابی از این ماجرا شوکه شده و ترسیده بودم تا جایی که توانستم مقاومت کردم و با داد و فریاد و باز کردن درخودرو خودم را به بیرون پرت کردم و او کیف را به زور از من گرفت و چون تعدادی ازمردم درآن نزدیکی بودند خیلی زود پابه فرار گذاشت.

به دنبال شکایت این زن  جوان و 2 زن دیگرکه قربانی نقشه شوم این راننده شیطان صفت شده بودند از این این راننده شکایت کردند خیلی زود تیمی از کارآگاهان جنایی رباط کریم برای شناسایی این راننده شیطان صفت تشکیل شد.

پس از تحقیقات گسترده و رد یابی های پلیس سرانجام متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ علی زنگه رئیس پلیس رباط کریم درباره این پرونده ضمن توصیه به استفاده شهروندان از خودروهای عمومی در رفت و آمدهای خود به خانم ها توصیه کرد: از خودروهای عمومی و آژانس های معتبر و تاکسی های اینترنتی که دارای سامانه پیگیری هستند استفاده کنند.

وی با تاکید براینکه مخلان امنیت اجتماعی که بخواهند با اعمال مجرمانه خود امنیت مردم را تحت تاثیر خود قرار دهند گفت این افراد قطع به یقین با برخورد قاطعانه پلیس روبرو خواهند گرفت.

وی یادآور شد این راننده با سوار کردم مسافران به بیراهه رفته ودر محل های خلوت و تاریک نقشه های پلید خودرا اجرایی میکنند.

متهم دراین پرونده ۲۸سال سن دارد وبه گفته خودش سابقه کیفری نداشته و تحت تاثیر مواد مخدر دست به چنین اعمال مجرمانه زده است.

سرهنگ زنگنه درپاسخ به اظهار متهم مدعی بود به خاطر مصرف شیشه قدرت اختیار نداشته است گفت: چنین ادعایی صحت واقعی ندارد چرا که متهم در زمان ارتکاب جرم خود کاملا آگاه بوده است و او صرفا برای فرار از جرم خود چنین ادعایی را مطرح کرده است.

کدخبر: 952156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟