فیلم / جزئیات دقیق نحوه قتل داریوش مهرجویی و همسرش از زبان رئیس کل دادگستری استان البرز

به گزارش خبرنگار رکنا، حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز ضمن عرض تسلیت به جامعه فرهنگی و هنری نسبت به قتل کارگردان داریوش مهرجویی و همسرش گرامی اش از زمان اطلاع از وقوع قتل گفت: همکاران بازپرس و دادستان فردیس به همراه تیم تشخیص هویت از همان لحظات اول در صحنه جرم حاضر شدند و مراتب لازم را  انجام دادند.

وی افزود: اقدامات فنی و اطلاعاتی در خصوص چگونگی این قتل در حال انجام است، فرضیه های مختلفی در این خصوص وجود دارد که باید بررسی شود، اما این قول را می دهیم که قوه قضائیه و پلیس عزم خود را جزم کرده تا در کمترین زمان با قاطعیت و فوریت عوامل این قتل شناسایی، بازداشت، محاکمه و مجازات شوند.

رئیس کل دادگستری استان البرز در ادامه گفت: در خصوص علت و عوامل در این حادثه دخیل  فرضیه خاصی مطرح نشده است و اگر فرضیه ای بیان شده باید مورد بررسی قرار بگیرد و درحال حاضر نمی شود راجب عوامل دخیل در این قتل هولناک موضوعی را مطرح کرد.

وی در انتها نصب به نوع قتل و یا سرقت از منرل مهرجویی گفت: سوقصد به این صورتی که در فضای مجازی مطرح شده وجود ندارد اما بنابر آخرین صحبت های همسر ایشان که در فضای مجازی بیان شده بود ما از مراجع قضایی و پلیس صورت مطلع شدیم که تا این لحظه  هیچ گونه گزارش سرقتی از جانب خانواده مرحوم مهرجویی ثبت نشده بود.

مواردی که در مورد سرقت و نوع قتل بیان شده هنوز در دست بررسی است اما تا کنون موضوعی که قطعیت دارد این است که قربانیان با ضربات سلاح سرد به گردن به قتل رسیده اند و اجساد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شده اند.

کدخبر: 937115 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟