کشف جسد سوخته مرد جوان در شهرک اشکانیه / پلیس رازگشایی کرد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی رباط کریم در گفتگوی اختصاصی با رکنا در تشریح این جنایت تکاندهنده گفت: رسیدگی به این جنایت از ۱۷ مرداد و از وقتی شروع شد که هنگام عبور یکی از شهروندان از اطراف بیابان‌های شهرک اشکانیه درحالیکه از دیدن جسد سوخته شده شوک زده شده بود خیلی زود با باپلیس تماس گرفت.

وقتی کارآگاهان جنایی به محل کشف جسد رفتند با جسد سوخته شده یک مرد روبرو شدند طولی نکشید که بازپرس کشیک قتل خودش را به به محل رساند و در نخستین گام دستور داد جسد سوخته شده به پزشکی قانونی منتقل شود.

با کشف تلفن همراه مرد جوان هویتش برای پلیس فاش شد و در ادامه تحقیقات گسترده کارآگاهان با کنترل تماس های تلفنی مقتول به رد پایی 2 مرد جوان رسیدند که به نظر می رسید آنها آخرین بار با مقتول قرار ملاقات داشتند.

پس از شناسایی و دستگیری این دو مرد جوان اگرچه در بازجویی های ابتدایی سعی داشتند اظهار بی اطلاعی کنند اما طولی نکشید که در بازجویی های فنی لب به اعتراف گشودند و راز جنایت خود را برملا کردند.

نعیم و عارف که از مدتها قبل مقتول را می شناختند به دنبال اختلافی که باهم داشتند ۱۱ مرداد ماه در صدد اخاذی از مقتول بودند که وقتی قربانی از این کار امتناع می‌کند او را  پس از خفه کردن به حاشیه شهرک اشکانی منتقل کرده و جسد را به آتش می کشند متهمان درباره انگیزه جنایت بر میت ادعا کردند با این کار می‌خواستیم راز جنایتمان مخفی بماند.

پس از اعتراف های این دو جنایتکار  هر دو متهم به اتهام مشارکت در قتل بازداشت شده و به  دادسرا منتقل شده و پس ازتکمیل فرآیند دادرسی در دادسرا به زندان منتقل می شوند و در صف مجازات قضائی در دادگاه کیفری  قرار خواهند گرفت.

کدخبر: 921878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟