رهایی مرد میان سال  پس از 61 روز اسارت در خارج از مرز ایران / او را در جیرفت دزدیده بودند

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت درباره ماجرای این آدم ربایی بیان کرد :۶۱روز پیش مرد میان سالی هنگام پیاده روی در کنار فرزندش در یکی از پارک های شهر جیرفت گروگان گرفته شد که با تلاش بی‌وقفه دادستانی و  پلیس آگاهی شهرستان  جیرفت در سلامت کامل آزاد شد.

قاضی افشین صالحی نژاد  ادامه داد: این فرد میان سال ساکن جیرفت بیش از دو ماه  قبل توسط تعدادی آدم ربا گروگان گرفته شد که  به مرزهای شرقی و درنهایت به خارج از مرز و کشور افغانستان  انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: آدم ربایان که غیربومی استان کرمان بودند، با انگیزه مالی و اخاذی  از خانواده گروگان، این فرد را ربودند. دادستان جیرفت خاطرنشان کرد: از لحظه دریافت گزارش آدم ربایی، تلاش بی وقفه نیروهای پلیس برای رهایی این فرد آغاز و با اشراف اطلاعاتی مشخص شد که متهمان فرد گروگان را به خارج از کشور انتقال داده اند.وی افزود: به همین منظور تیم مجربی از نیروهای  پلیس آگاهی تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند و پس از دریافت سر نخ‌هایی و انجام اقدام های خاص موفق شدند این گروگان را آزاد کنند.

صالحی نژاد اظهار کرد:  تلاش های شبانه روزی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی وانقلاب جیرفت  که شخصا در وقت اداری و خارج از وقت این موضوع را پیگیری می کرد، در رهایی  گروگان تاثیر زیادی داشته است.

کدخبر: 920045 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟