حکم اعدام متهم خانه وحشت شکسته شد + جزییات

به گزارش رکنا، یکی از وکلای مدافع 3 قربانی خانه وحشت گفت: حکم اعدامی که در رابطه با اتهام تجاوز به عنف برای متهم پرونده صادر شده بود، در دیوان عالی کشور نقض شد و قرار است در شعبه‌ای همعرض به آن رسیدگی شود.

فقدان اقرار متهم دلیل نقض حکم از سوی قضات دیوان عالی کشور است. این در حالیست که دختران از متهم ردیف اول به دلیل آزار و اذیت شکایت کردند و خواهر این فرد هم علیه برادرش درباره آزار دختران اقرار داشته است. 

این وکیل دادگستری خاطر نشان کرد: وجه مشترک دختران این است که مادر ندارند و همین باعث شده پرونده سریع از سوی خانواده مورد رسیدگی قرار‌نگیرد.

علی قاضی در‌باره اتهام قتل متهم نیز گفت: این بخش از پرونده هنوز در دادسرای جنایی تهران مطرح است و منجر به صدور قرار جلب به دادرسی نشده است. اسرار خانه وحشت 15 آذر۱۴۰۰ فاش شد. وقتی مأموران پلیس با ورود به خانه‌ای در حوالی میدان قزوین ۲ دختر جوان را که یکی از ۳ سال قبل و دیگری از ۸ ماه قبل‌تر در آنجا زندانی بودند نجات دادند.

در ادامه و با دستگیری متهم اصلی پرونده به نام سعید که جوانی ۳۳ ساله بود معلوم شد وی با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس، دختران فراری را فریب داده و به خانه‌اش در حوالی خیابان قزوین می‌کشاند و به ‌همراه خواهرش آنها را زندانی می‌کرد. اما این همه ماجرا نبود؛ زیرا پیدا شدن جسد نایلون‌پیچ یک دختر در این خانه که حدود ۴ ماه از قتل او می‌گذشت نشان ‌داد پلیس با پرونده‌ای پیچیده و مرموز روبه‌روست. به همین دلیل سعید و خواهرش با دستور قاضی محمد وهابی، بازپرس دادسرای جنایی تهران در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند، اما سعید مدعی شد دو دختری که در خانه‌اش زندانی بودند به خواسته خودشان در آنجا حضور داشتند و دختری که در خانه‌اش به قتل رسیده نیز توسط همان ۲ دختر زندانی در خانه‌اش کشته شده است. مسعوده افرازه، محمود حاجلوئی و فاطمه علی قاضی، وکلای تعیینی قربانیان خانه وحشت با ثبت شکایت قربانیان پیگیر پرونده هستند.

کدخبر: 886069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟