درخواست اعدام برای قاتل شهید کیوانلو از سوی رئیس پلیس تهران + فیلم وداع همسر شهید
حجم ویدیو: 28.99M | مدت زمان ویدیو: 00:01:15

به گزارش اختصاصی رکنا؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران، صبح امروز در مراسم ترحیم استوار یکم امیر کیوانلو که بر اثر ضربه چاقو روز گذشته به شهادت رسیده بود سخنرانی کرد.

رئیس پلیس تهران گفت: امیر کیوانلو، این پهلوان درحالیکه میتوانست به سارق متعرض به ناموس مردم شلیک کند، شلیک نکرد و خود هدف ضربه چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

رحیمی همچنین گفت: جنگ ما با زورگیران جنگ نابرابری ایست. مسئولینی که باید تصمیم گیری بکنند که قاتلان امثال کیوانلو را در همان محل اعدام کنند بدانند با چه انسان های بی رحمی طرف هستند.

وی افزود: ما امروز همگی در لباس رزم ایستاده و اماده مقابله با این اشرار هستیم.

رحیمی گفت: رئیس پلیس تهران بزرگ ضمن عرض تسلیت به رهبر انقلاب گفت: ایشان می‌دانند فرزندان و سربازانشان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خودگذشتگی و ایثارگری می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهید امیر کیوان‌لو دومین شهیدی است که امسال در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ فدا شده است گفت: شهید امیر کیوان‌لو به شهدایی پیوست که چشم و چراغ این ملت هستند شهید کیوان‌لو جان خودش را برای امنیت مردم که نیاز یک جامعه است تقدیم کرد.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: در مراسم تشییع این شهید بزرگوار و پهلوان به تبهکاران بخصوص سارقانی که نوامیس مردم را هدف تعرض قرار می‌دهند هشدار می‌دهیم که با قاطعیت جلوی آنها ایستاده‌ایم و با قاطعیت این مسیر ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: از روزی که این لباس نظامی مقدس را بر تن کردیم اجازه نخواهیم داد مردم دچار چالش شوند.

 

کدخبر: 822343 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟