فیلم نفسگیر از تعقیب و گریز طولانی کامیون خلافکار / همه پلیس های شهر در تعقیب او بودند + عکس
حجم ویدیو: 54.22M | مدت زمان ویدیو: 00:05:47

حوادث رکنا: حدود ساعت 4:05 صبح روز 23 آگوست 2022، پلیس تامپا به گزارش دزدی خودرو در بلوک 16000 روستای محصور پاسخ داد.

 دکتر قربانی شماره 1 در حالی که وارد ماشین خود می شد در حالی که آماده رفتن به محل کار می شد با یک فرد مسلح مواجه شد. . مظنون که بعداً براندون جی بیکر 33 ساله معرفی شد، از او خواست از ماشین خارج شود، سپس با نیسان ماکسیما مشکی قربانی از صحنه گریخت. قربانی آسیب ندیده است.

دقایقی بعد، ماموران به تماس 911 در بلوک 6200 Ashbury Palms دکتر پاسخ دادند. بنا به گزارش، بیکر پس از ارتکاب سرقت خودرو به زور وارد منزل مسکونی شده و با قربانی شماره 2 که یکی از آشنایان شناخته شده است مواجه شد. بیکر قربانی را به زور از محل سکونت خارج کرد و وارد ماکسیما کرد. قربانی توانست فرار کند و در آن زمان بیکر قبل از رسیدن پلیس از صحنه گریخت. ماکسیما رها شده در بلوار نخل تمپا پیدا شد. و دکتر کامپتون قربانی آسیبی ندید.

تقریباً یک ساعت بعد، پلیس تامپا به گزارش یک وسیله نقلیه سرقتی که به تازگی در بلوک 18000 Highwoods Preserve Pkwy رخ داده بود، پاسخ داد. قربانی شماره 3 در عقب کامیون جعبه ای ایسوزو سفید رنگ خود بود. وقتی از عقب کامیون خارج شد، بیکر را در صندلی راننده مشاهده کرد. سپس بیکر با کامیونی که مجهز به GPS بود فرار کرد.

مکان کامیون مشخص شد و گشت بزرگراه فلوریدا (FHP) سعی کرد ترافیک را به داخل شهرستان آلاچوا متوقف کند. بیکر از توقف خودداری کرد و شروع به رانندگی به سمت شمال در مسیرهای جنوب I-75 کرد. در چندین نقطه، کلانتر شهرستان آلاچوا (ACSO) تلاش کرد تا خودرو را متوقف کند. بیکر با چندین خودروی مجری قانون برخورد کرد. خودرو از I-75 به سمت SW Archer Road خارج شد و از طریق بخش‌هایی از Butler Plaza و 34th Street Plaza تا بلوک 2100 SW 34th Street که در آن بیکر از خودرو خارج شد و سعی کرد پیاده فرار کند، دنبال شد. وی به سرعت توسط معاونان FHP و ACSO بازداشت شد.

دو نماینده شهرستان آلاچوا جراحات جزئی دیدند. هیچ یک از نیروهای گشت بزرگراه فلوریدا آسیب ندیدند.

بیکر در حال حاضر در زندان شهرستان آلاچوا به اتهام سرقت مسلحانه، سرقت با باتری، آدم ربایی ، و سرقت بزرگ خودرو مربوط به حوادث رخ داده در تامپا، و همچنین اتهامات متعدد جنایی مرتبط با حوادثی که در شهرستان آلاچوا رخ داده است، به سر می برد.

کدخبر: 821766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟