ولخرجی ۱۵۰ دلاری نامزد انتخابات برای اینفلوئنسرهای اینستاگرامی

به گزارش رکنا، به نقل از گاردین، میلیاردر سرشناس آمریکایی که این روزها با عبارت «مایک بلومبرگ این‌بار چه می‌خرد؟» شناخته می‌شود، با همکاری شرکت‌های فعال در عرصه جریان‌سازی اینترنتی در پی فتح شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام است. او در پویش انتخاباتی خود به هر چهره سرشناس که یک جمله خوب درباره‌اش بنویسد، ۱۵۰ دلار هدیه می‌دهد؛ رقمی که در مقایسه با دارایی میلیاردی این فوق‌سرمایه‌دار آمریکایی هیچ است.

اینفلونسرهایی که ۱۵۰ دلار آقای بلومبرگ را می‌خواهند، باید در یک یا چند جمله به این پرسش پاسخ بدهند: «چرا مایک بلومبرگ نامزدی پیروز است که می‌تواند بر وحشت چیره شود و فراتر از تمام جناح‌ها و احزاب کاری کند همه آمریکایی‌ها بپذیرند صدایشان شنیده و به آنها احترام گذاشته می‌شود؟» آگهی استخدام اینفلوئنسر برای پایگاه انتخاباتی بلومبرگ از علاقه‌مندان خواسته در پاسخگویی راستگو، پراحساس و خود خودشان باشند.

شرکت ترایب که این پویش را برای نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا راه انداخته، از کسی نخواسته است خودش محتواها را به اشتراک بگذارد. آنها در پی دست یافتن به عکس‌ها و ویدئوهای دست‌اول هستند تا گروه تبلیغاتی بلومبرگ بتواند در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند. ترایب با ۶۸ هزار ۶۸۲ اینفلوئنسر اینستاگرامی همکاری می‌کند و انتظار می‌رود از این تعداد هزاران متن تصویری در ستایش و توصیف بلومبرگ به دست مدیران شرکت برسد.

در این پویش تبلیغاتی، مایک بلومبرگ کودکی توصیف شده که با سختکوشی راه خود را از طبقه متوسط جامعه به دانشگاه باز کرده است. اینفلوئنسرها برای حضور در این پویش باید ساکن ایالات متحده باشند و از به کار بردن عبارت‌های کفرآمیز، تصاویر برهنه یا محتوای به شدت منفی بپرهیزند.

بلومبرگ در دوران حضور در سمت شهردار نیویورک عبارت‌هایی نامناسب درباره مردان سیاهپوست و لاتین به کار برده بود و برخی گمان می‌کنند راه انداختن این پویش تبلیغاتی بیشتر تلاشی باشد برای زدودن خاطره‌های نامناسب و دردناک آن دوران از ذهن مردم و رای‌دهنده‌های آمریکایی.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541890 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟