این مرد پوتین و ملکه انگلیس را تا دم مرگ پیش برد! + عکس

به گزارش رکنا، به نقل از خبرگزاری راشاتودی، اسناد دادگاهی آمریکا نشان می‌دهد مرد آمریکایی، که چند روز پیش اقدام به ارسال نامه‌های حاوی سم مرگبار ریسین به برخی مقامات این کشور از جمله دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور کرده بود، مدعی شده پیش از این نیز برای برخی سران خارجی از جمله ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و ملکه الیزابت نیز نامه سمی فرستاده است.

چند روز پیش، ویلیام کلیدی آلن به اتهام ارسال نامه حاوی مواد سمی به رئیس جمهور آمریکا، کریستوفر وری، اداره‌کننده اف بی آی و جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا دستگیر شد. این فرد مدعی شد نامه‌های حاوی قطعاتی از دانه سمی کرچک که سم ریسین از مشتقات آن است، برای ملکه انگلیس و رئیس جمهور روسیه ارسال کرده است.

اسناد 10 صفحه‌ای دادگاهی که در روز جمعه تکمیل شد، نشان داد فرد مظنون در این پرونده اطلاعات بیشتری را در اختیار پلیس Police قرار داد که براساس آن او نامه‌های سمی دیگری را نیز برای جف سشنز، دادستان کل آمریکا، ملکه انگلیس، ولادیمیر پوتین و یک مقام نیروی هوایی آمریکا(که نام او را به خاطر نمی‌آورد) ارسال کرده است.

پلیس فدرال آمریکا به سادگی توانست رد ارسال‌کننده نامه‌های سمی به مقامات آمریکایی را پیگیری کند، زیرا آلن به قدری بی دقت بود که بر روی پاکت این نامه‌ها آدرس خود را نوشته بود. با این حال این کهنه سرباز نیروی دریایی آمریکا مدعی شد که هدف او از فرستادن این نامه‌ها ارسال یک پیغام بوده است. هرچند این فرد از توضیح پیغام موردنظر خود به چنین طیف گسترده‌ای از آدرس‌ها ناتوان بود.

به گفته بازرسان پلیس هر چهار نامه ارسال شده حاوی سم ریسین بودند.

این فرد متهم به تهدید با استفاده از ماده سمی بیولوژیکی است. آلن همچنین متهم به انجام اقدامات تهدیدی علیه دولت در سال 2015، با ارسال ایمیل به سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) است. آلن در آن نامه سیا را تهدید به ترور Assassination رئیس جمهور کرده بود. همچنین در فوریه سال 2017 او تهدید به بمبگذاری در پایگاه نیروی هوایی در تگزاس کرده بود. این کهنه سرباز نیروی دریایی چندی پیش ایمیلی به اداره امنیت عمومی یوتا با عنوان «چندین حمله قریب الوقوع» ارسال کرد.

روز جمعه این فرد به دستور قاضی Judge دادگاه منطقه‌ای به منظور پیگیری قانونی پرونده در بازداشت باقی ماند. احتمالا در 15 اکتبر جلسه دادگاهی این فرد برگزار شود. این فرد در سال 2005 نیز به دو مورد کودک آزاری محکوم شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به زن باردار در خیابان خلوت / اعتراف عجیب مرد 31 ساله +عکس

مچ زنم را با مرد غریبه در اتاق خواب گرفتم!

بی رحمی یک زن هنگام سقوط زنی دیگر! + جزییات

دختر 3 ساله همخوابی عمو و مادرش را به پدرش خبر داد

مرد شیاد به پست بد آدمی خورد! / عجیب ترین گروگانگیری در ایران!

فیلم های ناجور اعظم را از راه بدر کرد!

مرد 27 ساله در غار تاریک زندانی بود / گروگانگیران مسلح وحشت آفرین بودند + جزییات

تجاوز 4 کرکس به زنان و دختران شهری در باغ های زرند

قاتل ترنم 4 ساله برای مادر مطلقه او همخانه بود نه شوهر! + عکس

اقدام شنیع تازه داماد بخاطر جهیزیه عروس تهرانی!

تجاوز معلم منحرف به دانش آموز 14 ساله در کلاس + فیلم و عکس

زن شوهر دار آنقدر مهرداد را تحریک کرد تا کاملا عاشق او شد / وقتی شوهر بی نوا فهمید... + عکس

کدخبر: 422625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟