دختر 17 ساله در دام منحرف ترین رییس جمهور! + جزییات

شبکه بی‌بی‌سی مستند جنجالی خود درباره رسوایی اخلاقی دونالد ترامپ Trump را برای نخستین بار در آمریکا و کانادا پخش می‌کند.

بنا به گزارش وب‌سایت شبکه جهانی بی‌بی‌سی،‌ مستند «آیا ترامپ بیمار جنسی است؟» قرار است روز شنبه برای نخستین بار برای مردم آمریکا و کانادا پخش شود.

در بحبوحه حمله سنگین این روزهای منتقدان رئیس‌جمهور آمریکا به عملکرد وی در جریان نشست خبری مشترک با پوتین در هلسینکی فنلاند، شبکه جهانی بی‌بی‌سی اعلام کرده است مستند جنجالی خود را درباره رسوایی‌های اخلاقی رئیس‌جمهور آمریکا پخش می‌کند.

منتقدان دونالد ترامپ وی را متهم به خیانت Cheat به آمریکا می‌کنند چرا که او در نشست مطبوعاتی با ولادیمیر پوتین در هلسینکی فنلاند،‌ دولت روسیه را از ا‌تهام دخالت در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا مبری کرده و نتایج سازمانهای اطلاعاتی آمریکا در این زمینه را نادیده گرفته است.

این مستند به مهمانی‌های دهه ۸۰ و ۹۰ دونالد ترامپ با مدلهای جوان زیر ۱۸ سال می‌پردازد. بی‌بی‌سی در گفتگو با برخی از زنان و مردانی که در این مهمانی‌ها حضور داشته‌اند گوشه‌ای از رسوایی‌های اخلاقی و دیدگاه ضدزن رئیس‌جمهور آمریکا را برملا می‌کند.

به گفته این زنان دونالد ترامپ که در آن زمان در دهه چهارم زندگی خود به سر می‌بُرد،‌ همیشه مهمانی‌های مختلطی را برگزار می‌کرد که در آن دختران نوجوان ۱۴ تا ۱۸ سال و مردان میانسال حضور داشتند.

یکی از مردانی که در چند مهمانی Party ترامپ حضور داشته به شرط ناشناس‌ماندن به «بی‌بی‌سی» گفته است: در این مهمانی‌ها همه جور مواد مخدری وجود داشت و مردان حاضر دو یا سه برابر دختران سن داشتند و در واقع جای پدر آنها بودند. این مردان ۵۰ و ۶۰ ساله برای شکار مدلهای جوان در این مهمانی‌ها شرکت می‌کردند. دونالد ترامپ به خاطر بدرفتاری و حرکات زننده‌اش با دختران حاضر در مهمانی بسیار بدنام بود.

«باربارا پیلینگ»، از دختران شرکت‌کننده در مهمانی‌های ترامپ، می‌گوید هنگامی که ترامپ از من پرسید چند سال دارید و من گفتم ۱۷ سال گفت: «بسیار عالی، نه خیلی جوان و نه خیلی پیر، عالی‌ است». در آن لحظه احساس می‌کردم در برابر یک کوسه حریص قرار دارم که هرلحظه آماده است تا چشمانش را به سمت بالا برگرداند و به من حمله کند.

8354673_852

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زنان تنها وقتی در را باز می کردند 4 مرد را می دیدند! / در گرگان رخ داد

چه بلایی سر معصومه و سمیرا در ویلا آمد / 8 مرد به من رحم نکردند

ستوان کثیری را می شناسید؟ / او در ارس چه کرد؟! + جزییات

داماد قبل بله شنیدن از عروس اقرار وحشتناکی کرد + عکس

خانواده این آقای وکیل در خطر است! + تصویر

ماجرای کت و شلوار مارکدار معتادان خیابانی تهران!

این دختر توسط شاه به شیخ نشین ها هدیه شد! +تصویر

این زن موهایش را تراشید تا همه را فریب دهد+ عکس

عروس باردار بخاطر دختر بودن نوزاد کتک خورد! / جنین مُرد!

پسر همسایه جذب زیبایی های زن مطلقه نشد و تاوان بدی داد! +عکس

مهین از خلوت های شاگرد مغازه با زنم گفت تا بامن دوست شود!

تکرار یک فاجعه این بار در تهران / مرد ی پسربچه ای را به خانه اش کشاند

ثروتمندترین سگ را بشناسید؟! / صاحبش کیست؟! + عکس

کدخبر: 399966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟