نحوه پرداخت با پرفکت مانی و پرداخت با ووچر پرفکت مانی

اما اغلب کاربران از نحوه پرداخت با پرفکت مانی اطلاعی ندارند. در این مقاله قصد داریم در مورد نحوه پرداخت با پرفکت مانی و پرداخت با ووچر پرفکت مانی صحبت کنیم و ویژگی‌های این سرویس مالی محبوب را بررسی خواهیم کرد. با مطالعه این مقاله اطلاعات مناسبی از نحوه پرداخت با سیستم مالی پرفکت مانی به‌دست می‌آورید.

پرداخت با پرفکت مانی؛ روشی ساده برای پرداخت های بین المللی

پرداخت با پرفکت مانی کار دشوار و پیچیده‌ای نیست و یکی از مرسوم‌ترین روش‌های پرداخت است. پرداخت به وسیله پرفکت مانی برای ایرانیان نیز بسیار محبوب بوده و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در ساده‌ترین شکل ممکن از خدمات پلتفرم‌های بین المللی استفاده کنند. برای شارژ کردن حساب پرفکت مانی از روش انتقال بین حسابی و خرید ووچر پرفکت مانی می‌توان استفاده کرد.

در پرداخت با پرفکت مانی تنها کافی است روش پرداخت را به گزینه پرفکت مانی تبدیل کنید. در این حالت برای شما درخواست اتصال به حساب کاربریتان نمایش داده می‌شود و با وارد کردن اطلاعات و تایید شما مبلغ مورد نظر از حساب پرفکت مانی کسر شده و به حساب سایت مقصد واریز می‌شود. از این روش برای انتقال حساب به حساب نیز می‌توان استفاده کرد.

پرداخت با ووچر پرفکت مانی؛ روشی امن برای خرید

یکی از بهترین روش‌های شارژ حساب پرفکت مانی، خرید و پرداخت با ووچر پرفکت مانی است. خرید پرفکت مانی با استفاده از ووچر بسیار ساده‌تر از خرید به‌واسطه صرافی است. در این روش دیگر نیازی نیست مبلغ بالایی به عنوان کارمزد پرداخت کنید و با خرید کارت شارژ پرفکت مانی می‌توانید خریدهای بین‌المللی خود را به‌راحتی انجام دهید. کارمزد اندک به همراه سهولت در خرید پرفکت مانی باعث شده این روش خرید پرفکت مانی بسیار محبوب‌تر باشد.

برای پرداخت با ووچر پرفکت مانی دیگر نیازی به تامین موجودی حساب پرفکت مانی نخواهید داشت و با خرید ووچر به مبلغ دلخواهتان پرداخت‌های خود را می‌توانید انجام دهید. در روش پرداخت با ووچر کد 16 رقمی ووچر را باید تهیه کنید و در حساب پرفکت مانی این کد را وارد کرده تا شارژ حساب با مبلغ خریداری شده انجام شود.

سرویس پرفکت مانی

مزایای استفاده از سرویس پرفکت مانی؛ پرداخت و دریافت بین‌المللی بدون تحریم

پرفکت مانی یکی از بهترین سیستم‌های پرداخت آنلاین در سراسر جهان است که برای ایرانیان مزایای گسترده‌ای دارد. در این بخش برخی از مزایای دریافت و پرداخت با پرفکت مانی را بررسی خواهیم کرد.

  • پرداخت و دریافت بدون تحریم برای ایرانیان
  • پشتیبانی کامل از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین
  • قابلیت ویژه شارژ حساب با استفاده از ووچر پرفکت مانی
  • امکان پرداخت مستقیم پرفکت مانی در سایت‌های خارجی
  • امنیت و سرعت بالا در انجام کلیه تراکنش‌ها
  • هزینه اندک تراکنش‌ها و کارمزد بسیار پایین 

بدون تردید مهم‌ترین ویژگی استفاده از سرویس پرفکت مانی برای ایرانیان، عبور از تحریم‌ها و انتقال مستقیم حواله به حساب‌های ارزی خواهد بود. توجه داشته باشید برای خرید و فروش پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال از صرافی‌های معتبر استفاده کنید. به عنوان مثال در پلتفرم معاملاتی صرافی اکس اونیکس به‌راحتی می‌توانید خرید تتر بدون کارمزد را انجام دهید.

خرید راحت از سایت‌های معتبر خارج از ایران به وسیله پرفکت مانی

تحریم‌ها باعث شده است خرید از سایت‌های خارجی با مشکل و چالش همراه باشد. یکی از مهم‌ترین چالش‌ها نیز امکان پرداخت مبلغ است که با استفاده از حساب پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی این کار را به‌راحتی می‌توانید انجام دهید. از دلار پرفکت مانی برای پرداخت آزمون‌های خارجی، خرید محصولات دیجیتالی یا خرید از سایت‌های فروشگاهی را تجربه خواهید کرد. پرداخت با پرفکت مانی در سایت معتبر آمازون امکان‌پذیر است. تنوع محصولات این شرکت بسیار بالا بوده و شما می‌توانید با ایجاد حساب پرفکت مانی و خرید گیفت کارت آمازون از این فروشگاه بزرگ خرید کنید.

خرید و فروش پرفکت مانی

خرید و فروش پرفکت مانی از پلتفرم معاملاتی صرافی اکس اونیکس

در این مقاله در رابطه با نحوه پرداخت با پرفکت مانی و پرداخت با ووچر پرفکت مانی صحبت کردیم و مزایای مهم و کاربردی پرفکت مانی را برای ایرانیان شرح دادیم. به‌طور‌کلی پرفکت مانی پلی است میان کاربران ایرانی که قصد خرید از سایت‌های خارجی را دارند و برای انجام این کار می‌توانند از حساب پرفکت مانی استفاده کنند.

یکی از بهترین صرافی‌های معتبر در کشور برای خرید و فروش ووچر پرفکت مانی، صرافی اکس اونیکس است. در صرافی اکس اونیکس کمتر از 15 دقیقه مبلغ پرداختی شما به پرفکت مانی یا ریال تبدیل خواهد شد. همچنین در مدت زمان اندکی می‌توانید حساب کاربری و احراز هویت خود را در صرافی آنلاین اکس اونیکس انجام دهید. برای اطلاع از کلیه خدمات صرافی اکس اونیکس به نشانی اینترنتی exonyx.org مراجعه کنید.

کدخبر: 894930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟