جالب ترین فناوری نایکی در تولید کفش + فیلم
حجم ویدیو: 1.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

این کفش نایکی بخشی از خط «FlyEase» کمپانی نایکی محسوب می‌شود که می‌خواهد افراد تنها با یکدست یا حتی بدون نیاز به دست، کفش‌های خود را بپوشند.

به گزارش رکنا ، این ویژگی می‌تواند برای افراد با نیازهای ویژه (دارای معلولیت پزشکی، ذهنی یا روانی) کاربرد بالایی داشته باشد، البته برای افراد عادی هم کارایی خواهد داشت چرا که می‌توان در صورت عجله یا پر بودن دست‌ها، به راحتی آن را پوشید.

نایکی در این کفش بدون بند از لولا استفاده کرده که می‌تواند به گونه‌ای باز شود که فرد پاهای خود را درون آن قرار دهد. پس از اینکه پای فرد درون کفش قرار می‌گیرد، پاشنه پا را روی زمین می‌گذارد تا بطور ایمن کفش بسته شود. برای اینکه بخواهید پای خود را از کفش بیرون بیاورد، باید با پای دیگر پاشنه کفش را فشار دهید.

فناوری کفش نایکی در جهت رفاه معلولان

«بئاتریس ویو»، قهرمان ایتالیایی مسابقات پارالمپیک در بیانیه‌ای گفته بجای اینکه مدت‌ها مشغول پوشیدن کفش باشد، می‌تواند به راحتی پای خود را درون کفش Go FlyEase قرار دهد و آن را بپوشد:

«معمولا زمان زیادی را صرف پوشیدن کفش می‌کنم، اما با نایکی Go FlyEase تنها کافی است پای خود را درون کفش قرار دهم. این کفش‌ها نوع جدیدی از فناوری هستند که نه تنها برای ورزشکاران طراحی شده‌اند، بلکه همه می‌توانند در زندگی روزمره از آن‌ها استفاده کنند.»

لولای این کفش در پایه آن جاسازی شده، بنابراین افراد نمی‌توانند آن را حس کنند. هنگامی که فرد کفش جدید نایکی را می‌پوشد، یک بند کشی لولا را در محل خود نگه می‌دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 657921 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟