تصویر لو رفته از طراحی کلی گوشی گلکسی نوت 20

به گزارش رکنا، گوشی‌های پرچمدار سامسونگ طرفداران بسیار زیادی دارد و همین موضوع باعث شده است که اطلاعات مربوط به این گوشی‌ها قبل از معرفی رسمی آن توسط برخی خبرنگاران یا افرادی که در شرکت سامسونگ فعالیت می‌کنند، فاش شود. سال گذشته اطلاعات مربوط به گوشی Galaxy Note 10 در فضای مجای پیش از تاریخی که انتظار می‌رفت، منتشر شد اما ظاهرا پرچمدارجدید سامسونگ عجله بیشتری از برادر بزرگ خود دارد و قصد دارد رکورد Galaxy Note 10 را بشکند.

تصویر لو رفته

به تازگی و در یکی از وب سایت‌های تحلیل گوشی‌های هوشمند، تصویری منتشر شده است که یک طرح کلی از گوشی Galaxy Note 20 را نشان می‌دهد که می‌توان گفت این تصویر به قاب پرچمدار جدید سامسونگ تعلق دارد؛ به طور کلی می‌توان گفت این تصویر شباهت بسیار زیادی به عکس‌های منتشر شده از سری S20 دارد و به نوعی این تصویر تایید می‌کند که قرار است ظاهر قاب پشتی گوشی‌های جدید سامسونگ چگونه باشد.

بر اساس تصاویری که تاکنون از پرچمداران جدید سامسونگ منتشر شده است، باید در این گوشی‌ها شاهد استفاده از مستطیلی بسیار بزرگ در پشت این گوشی‌ها به عنوان دوربین که پیش‌تر و در دو گوشی میان رده ۲۰۲۰ شرکت سامسونگ یعنی گوشی‌های A71 و A51 مشاهده شده بودند باشیم.

بر اساس تصویر کلی منتشر شده از گوشی Galaxy Note 20 می‌توان فهمید که همچنان محل قرار گیری قلم S Pen و شارژ در پایین این دستگاه قرار دارند اما هچنان هیچ درگاهی برای اتصال هدفون در این گوشی مشاهده نمی‌شود و این موضوع تایید می‌کند که سامسونگ قصد دارد به کلی درگاه هدفون را از گوشی‌های آینده خود حذف کند.

در قسمت بالای این گوشی نیز بک میکروفن وجود خواهد داشت که مربوط به دوربین گوشی می‌شود و در کنار آن سنسور IR دیده می‌شود. با این حال نمی‌توان روی تصویر منتشر شده از این گوشی نظر قطعی داد و باید تا زمان معرفی رسمی این گوشی توسط سامسونگ منتظر ماند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟