سامسونگ از دو محصول جدید خود رونمایی کرد+تصاویر

سامسونگ در حال افزایش خط تولید خانواده گلکسی A است و هر چند مدت اعضای جدیدی به آن‌ها اضافه می‌شود، اما به نظر می‌رسد بعضی از بازارها تعداد بیشتری از مدل‌های مختلف سری گلکسی A را دریافت خواهند کرد.

در طول یک رویداد برای عرضه دستگاه‌های تازه سامسونگ چهار گوشی جدید خود با نام‌های گلکسی A80، A70، A60 و A40s را معرفی کرد.

رونمایی سامسونگ از دو گوشی جدید خود با نام‌های گلکسی A60 و A40s

دو گوشی اول حدود دو هفته پیش رونمایی شده بودند در نتیجه ما اطلاعات زیادی از آن‌ها داریم و آن‌ها را به خوبی می‌شناسیم. اما گوشی‌های گلکسی A60 و A40s تا به امروز رونمایی نشده بودند و ما اطلاعی از آن‌ها نداشتیم. ما هنوز نمی‌دانیم که آیا این دو گوشی در بازارهایی غیر از چین هم عرضه می‌شوند یا خیر اما می‌توانیم با اطمینان بگوییم که اگر این اتفاق بیفتد قیمت بالاتری نسبت به بازار چین خواهند داشت.

رونمایی سامسونگ از دو گوشی جدید خود با نام‌های گلکسی A60 و A40s

هر دوی این گوشی‌ها در دسته میان‌رده‌ها قرار دارند. البته سامسونگ تلاش کرده است تا حداقل یک قابلیت پرمیوم به گوشی‌هایش اضافه کند تا بهتر از میان‌رده‌های معمولی باشد. دو گوشی گلکسی A60 و گلکسی A40s از لحاظ قابلیت با یکدیگر متفاوت هستند و همین امر باعث می‌شود که قیمت‌های آن نیز متفاوت باشند.

از مشخصات گلکسی A60 می‌توان به صفحه نمایش ۶.۳ اینچی ال‌‌سی‌دی infinity-O اشاره کرد که دارای رزولوشن +FHD است. این گوشی به جای استفاده از ناچ قطره از حفره درون صفحه نمایش استفاده کرده و به همین دلیل توانسته است یک گوشی با نسبت صفحه نمایش ۹۲ درصدی داشته باشد.

رونمایی سامسونگ از دو گوشی جدید خود با نام‌های گلکسی A60 و A40s

همچنین صفحه نمایش این دستگاه به عنوان اسپیکر نیز استفاده می‌شود و مکانی که قرار بود برای آن در نظر گرفته شود برای کارهای دیگری استفاده شده‌ است. دوربین سلفی این گوشی ۳۲ مگاپیکسل کیفیت دارد و دوربین اصلی آن دارای ۳ سنسور است که به ترتیب ۳۲، ۸ و ۵ مگاپیکسل کیفیت دارند.

رونمایی سامسونگ از دو گوشی جدید خود با نام‌های گلکسی A60 و A40s

به طرز جالبی گوشی گلکسی A4s که قیمت ارزان‌تری دارد، دارای صفحه نمایش بزرگت‌تری است. صفحه نمایش سوپر امولد این دستگاه ۶.۴ اینچ است.همچنین در طراحی صفحه نمایش این دستگاه از یک ناچ قطره‌ای استفاده شده است. دوربین اصلی استفاده شده در آن نیز دارای کیفیت پایین‌تری نسبت به گوشی A60 است. قیمت گوشی گلکسی A40s چیزی در حدود ۲۲۵ دلار و گوشی گلکسی A60 در حدود ۳۰۰ دلار است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 471087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟