ارزان ترین گوشی هوآوی در بازار چه قابلیت های را به کاربران می دهد

این گوشی هوشمند که با نام Y3 نسخه 2018 در بازار Store ایران موجود است، ویژگی های این گوشی هوشمند را نمی توان بسیار مورد توجه قرار داد اما هوآوی سعی دارد تا برای کاربران خود شرایط خوبی را رقم بزند. با این وجود ارزان ترین گوشی هوآوی قابلیت های خوبی دارد که در مقایسه با قیمت آن مقرون به است. در این مقاله قصد داریم در مورد ارزان ترین گوشی هوآوی بپردازیم.

ارزان ترین گوشی هوآوی ؛ معمولی در صفحه نمایش و دوربین

ارزان ترین گوشی هوآوی صفحه نمایش 5 اینچی دارد. همانطور که بیان شد ارزان ترین گوشی هوآوی شرایط کاملا عادی دارد و هوآوی این گوشی هوشمند را با رزولوشن 480 در 854 و نسبت تصویر 16 به 9 در اختیار کاربران قرار می دهد. در این قسمت یاد گوشی های هوشمند سال های نه چندان دور و نسخه های قدیمی گوشی های موبایل می اندازد، اما با تمام ویژگی های معمولی ارزان ترین گوشی هوآوی با قیمتی نزدیک به 90 یورو یک گوشی هوشمند خوش قیمت محسوب می شود.

در بخش دوربین نیز شرایط مشابه است. لنز های که تا چند سال پیش روی گوشی های گران قیمت تر قرار می گرفت و روی این محصول استفاده شده. هوآوی برای ارزان ترین گوشی خود از لنز هشت مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده کرده و قابلیت فیلم برداری اچ دی را برای کاربران فراهم می کند. این دوربین مجهز به فلاش ال ای دی است و در بهش دوربین سلفی نیز شرایط بسیار ضعیف است زیرا ارزان ترین گوشی هوآوی به یک لنز دو مگاپیکسلی مجهز شده که ساده ترین لنز موبایل محسوب می شود.

پردازنده ای که تنها برخی از نرم افزار ها را به خوبی اجرا می کند

هوآوی موبایل Y3 نسخه 2018 را با پردازنده مدیاتک 6737 روانه بازار فروش کرده، این پردازنده 28 نانومتری به نظر خیلی ضعیف می آید و با فرکانس 1.1 گیگاهرتزی بهتر است در حد نرم افزارهای شبکه های اجتماعی قرار گیرد. اما در بخش نرم افزار و سیستم عامل اندروید بسیار مناسب است، برخلاف بسیاری از گوشی های پایین رده ارزان ترین گوشی هوآوی با اندروید هشت روانه بازار شده که برای بسیاری از کاربران این موضوع اهمیت بسیار بالایی دارد. این گوشی هوشمند باتری 2280 دارد که برای یک محصول ارزان قیمت بسیار مناسب است. به طور کلی اگر قصد خرید گوشی هوشمند ارزان قیمت در مقایسه با مدل ها و برند های دیگر دارید این محصول در حال حاضر پرفروش ترین موبایل ارزان قیمت بازار است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 426039 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟