دستگیری زورگیران حرفه ای در غرب تهران

سرهنگ " جلیل موقوفه ای " اظهار داشت:  ساعت 11:30 ششم  آبان ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری 141 گلستان در غرب تهران فعال بوده که به یک مرد  جوان  با چهره غلط انداز مشکوک شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

به گزارش رکنا، وی  افزود : ماموران کلانتری در بررسی های بیشتر از متهم 5 دستگاه گوشی سرقتی کشف و ماموران  متوجه شدند، متهم جوان 26ساله سارق حرفه ای تلفن همراه است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران  ادامه داد: ماموران پلیس متهم را به کلانتری 141گلستان منتقل کردند و سارق حرفه ای در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر زورگیری و سرقت گوشی موبایل از شهروندان در شهرک قدس با همراهی 3 همدست خود اعترف کرد.

وی با بیان اینکه در بررسی های پلیسی مال باختگان شناسایی و هر 5 مال باخته متهم را در کلانتری شناسایی کردند،  تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری پس از رصد های اطلاعاتی و هماهنگی های قضائی هر 2 همدست سارق را در مخفیگاهشان در عملیات های منسجم و هماهنگ بازداشت کردند.

سرهنگ موقوفه ای افزود: سارقان زورگیر که  به دفعات مختلف روانه زندان شده بودند پس از انتقال به کلانتری در بازجویی ها به زورگیری از شهروندان  اعتراف و اظهار داشتند پس از زورگیری تلفن های همراه سرقتی را به مالخران می فروختند.

رئیس پلیس پیشگیری  تهران بزرگ  در انتها خاطرنشان کرد: متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کدخبر: 735198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟