سارق لوازم داخل خودرو تک رو بازداشت شد

 سرهنگ کارآگاه احمد نجفی در تشریح خبر بیان داشت: 30 شهریور امسال مرد جوانی با ماموران کلانتری 106 نامجو تماس گرفت و از سرقت لوازم داخل خودرواش خبر داد.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: بدنبال اعلام این خبر پرونده ای در شعبه دوازدهم دادسرای ناحیه 12 تشکیل شد و تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان سرقت در دستور کار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی افزود: در بررسی ها مشخص شد که محل سرقت فاقد دوربین مداربسته است و این شاخه از تحقیقات با بن بست مواجه شد.

این مقام انتظامی ادامه داد:  در ادامه بررسی ها و باتوجه به اینکه دو کارت سوخت مرد جوان نیز به سرقت رفته بود، کارت های سوخت مورد بررسی قرار گرفت. مشخص شد که از یکی از کارت های سوخت استفاده شده است.

وی ابزار داشت:کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی بدین ترتیب موفق شدند متهم را شناسایی و زمانی که متهم سوار بر موتور سیکلت آپاچی بود دستگیر شد.

نجفی ادامه داد: متهم که منکر جرم ارتمابی بود به دستور قضائی مخفیگاه وی بازید و در بازدید از آن مکان تعدادی اموال سرقتی کشف شد.

سرهنگ نجفی در پایان گفت: تحقیقات نشان می داد که متهم جوان 2 سابقه کیفری در رابطه با سرقت نیز در پرونده خود دارد. متهم جوان در ادامه تحقیقات به سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد و تحقیقات در رابطه با شناسایی سایر مال باختگان احتمالی ادامه دارد.

کدخبر: 733502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟