اتفاق بد در تهران / هشدار به مردم

به گزارش رکنا، در این اطلاعیه آمده است: امکان دارد وزش باد به تاسیسات موقت، گلخانه ها، سازه های مرتفع و دکل ها آسیب زند.

در این اطلاعیه توصیه شده است: از قرار گرفتن در ارتفاعات، پرواز با گلایدر، انجام عملیات در برج ها، سازه های مرتفع و دکل ها، تقویت گل خانه ها و سازه های موقت خودداری شود.

بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز افزایش ابر در نواحی شمالی با احتمال بارش پراکنده یا رعد و برق در شمال شرق و ارتفاعات پیش بینی می شود.

همچنین از دوشنبه عصر با نفوذ سامانه بارشی به استان، به تدریج افزایش ابر و از اوایل وقت سه شنبه تا اوایل هفته آینده در بعضی ساعات بارش باران، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و در نواحی کوهستانی و ارتفاعات استان، در بعضی ساعات بارش باران و برف انتظار داریم.

طی این مدت بارش تگرگ در نواحی مستعد دور از انتظار نیست. از روز سه شنبه تا پنجشنبه انتظار کاهش دما به طور میانگین بین ۵ تا ۱۰ درجه سانتی گراد خواهیم داشت.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای یکشنبه(۱۷ و ۷)، دوشنبه (۱۹ و ۱۱)، سه شنبه(۱۴ و ۷ ) چهارشنبه( ۱۱ و ۵)، پنجشنبه( ۱۰و ۶ ) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ورامین با ۲۴ درجه و فیروزکوه با یک درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟