عکس تلخ / مرگ هولناک دختر بچه 4 ساله بندری در انبارهای عمومی تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا، بامداد ۱۲ شهریور خبر فوت دختر بچه ۴ ساله در انبارهای عمومی غرب تهران به کلانتری۱۷۹ خلیج فارس اعلام شد.

تحقیقات اولیه نشان دادد که روز ۱۰ شهریور ماه ۲ خانواده از پرسنل انبارهای عمومی بندر لنگه در سویت غیر استاندارد اسکان داده شده اند. طبق تحقیقات مشخص شد که این سویتها فقط برای مصرف داخلی و استفاده مدیرانی که به صورت شیفت در شرکت می مانند تاسیس شده بود.

طبق بررسی های کارشناسان و تیم ویژه هولدینگ انبارهای عمومی ایران ، حدیث رحیمی دختر ۴ ساله که فرزند یکی از این خانواده های اسکان داده شده است دچار برق گرفتگی شد که پس از حضور اورژانس در محل حادثه و علی رغم امداد و کمک های اولیه متاسفانه به علت شدت حادثه جان باخت.

پیکر این دخترک عصر روز دوازدهم شهریور ماه سال جاری با پرواز ویژه به سوی بندرلنگه برای تشییع ارسال شد.

بر اساس این گزارش آقای تزوال دایی کودک قربانی شده از همکاران سابق مدیرعامل و مسئول حفاظت فیزیکی روز دهم شهریورماه  به واسطه دستور مدیرعامل همراه با خانواده اعم از (همسر و فرزندان خردسالشان و خانواده خواهرش یعنی والدین دختر فوت شده ) که برای درمان و سفر تفریحی به شمال و تهران سفر کرده بودند در یک سوئیت  جنب آسایشگاه انتظامات در محل شرکت انبارهای عمومی غرب اسکان داده می شوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501720 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟