واکنش داور تلویزیونی به حضور سگ در رسانه ملی + فیلم
حجم ویدیو: 10.64M | مدت زمان ویدیو: 00:01:27

به گزارش گروه فرهنگی رکنا، در قسمتی از برنامه "میدون" داور این برنامه با حضور سگ در این برنامه تلویزیونی، از جایگاه سگ در اسلام گفت؛ خیلی از افرادی که در فضای مجازی فرصت صحبت پیدا کرده اند، به جامعه متدینین کشور ما یک حجمه ای وارد آوردند، بر این مبنا که شما با نگهداری حیوانات تعارض دارید، در حالی که امروز دیدید که برنامه " میدون" در صدا و سیمای جمهوری اسلامی، پرورش سگ را مطرح می کند.بر خلاف تصورات، سگ در اسلام، خیلی ارزشمند است،سگ در خانه برای استفاده های غیر عقلانی است که کراهت دارد.

همه چیز درباره برنامه "میدون"

"میدون" یک رقابت تلویزیونی استعدادیابی شغلی است که با هدف حمایت از کسب و کارهای برتر نوپا، طراحی شده که به تهیه کنندگی محمدحسین هاشمی گلپایگانی تولید و از شبکه سه سیما پخش می شود. پخش این برنامه دو روز در هفته (پنجشنبه و جمعه) بعداز اخبار شبانگاهی است. میدون برای ۵۲ برنامه (در دو فصل ۲۶ قسمتی) طراحی شده که فصل اول از مهر ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۳۹۹ روی آنتن بود و پخش فصل دوم در تیرماه ۱۳۹۹ آغاز شده و ادامه دارد.

در این برنامه ۳ شرکت کننده راه یافته به هر قسمت به ارائه طرح خود می پردازند و کارآفرین برتر انتخاب میشود. در پایان هفته (در فصل اول) و ماه (در فصل دوم) با رأی مخاطبان، «کارآفرین برگزیده» از میان نفرات برتر برنامه ها انتخاب شده و برای تبدیل طرح منتخب به کار صنعتی به برگزیده وام اختصاص داده می شود. 

پارسا خائف، برگزیده فصل اول مسابقه استعدادیابی عصر جدید، تیتراژ آغازین میدون را خوانده و آهنگسازی اثر را هم فرید سعادتمند عهده‌دار شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624338 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟