آخرین خبرها از وضعیت سریال "لحظه گرگ و میش" همایون اسعدیان

برخی از لوکیشن‌های فاز دوم با فاز اول مشترک است و به احتمال فراوان بازیگران جدیدی نیز به این سریال اضافه خواهند شد. همچنین فاز اول در دهه 60 و 70 می‌گذرد و فاز دوم نیز در ادامه آن سالها و 10 سال بعد خواهد بود.

فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی‌نژاد، حسام محمودی، المیرا دهقانی، شهره سلطانی و ... از بازیگران «لحظه گرگ و میش» هستند.

در این سریال که در ابتدا «سوگند» نام داشت، فاطمه گودرزی و فرید سجادی حسینی نقش یک زوج و نقش محوری قصه‌ را بازیگری جدید با کاراکتر «حنانه» بر عهده دارد.

این سریال در روزهای پایانی شهریور 96 کلید خورده است و قرار است در سال 97 پخش شود.

داستان این مجموعه روایتگر فراز و فرود خانواده‌ای اصیل ایرانی در طول سه دهه است. این سریال با محوریت زندگی تنها دختر خانواده که از دهه 60 با حوادث Accidents گوناگونی از قبیل جنگ تحولات اقتصاذی و اجتماعی و ... آغاز و تا زمان معاصر ادامه خواهد داشت.

عوامل دیگر این مجموعه عبارتند از: همایون اسعدیان تهیه کننده و کارگردان، مونا انوری زاده نویسنده، سعید علیجانی مدیر تولید، سهیل نوروزی مدیر تصویربرداری، مهرداد میرکیانی طراح و مدیر چهره پردازی، بابک کریمی طاری طراح صحنه ،ساسان نخعی مدیر صدابرداری،شیوا رشیدیان طراح لباس، مریم هژیروند مدیر برنامه‌ریزی، پکاه جهان دار و مهدی فهیمی دستیاران کارگردان، ماریا میرنژاد منشی صحنه، مهدی مجلل و رضا بداغی مدیران تدارکات، مهدی حیدری عکاس و فیلمبردار پشت صحنه.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 378074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟