بهترین راهنمای خرید سرور اچ پی برای توسعه پروژه‌های IT

 

آنچه اچ پی را به یکی از متفاوت‌ترین برندهای شناخته‌شده در جهان تبدیل کرده، کیفیت ساخت بالای محصولات آن است. در واقع با خرید سرور، استوریج یا حتی لپ  تاپ‌های اچ پی خیالتان از بابت استفاده طولانی‌مدت از این محصولات راحت خواهد بود. اگر قصد راه‌اندازی یک شبکه مناسب برای هاستینگ یا فروشگاه یا … را دارید، یا اینکه به واسطه توسعه پروژه‌های نرم‌افزاری نیاز به یک سرور مناسب دارید، پیشنهاد می‌کنیم از سرورهای نسل جدید اچ پی کمک بگیرید. این سرورها برای راه‌اندازی زیرساخت‌های پیشرفته و حرفه‌ای بهترین گزینه محسوب می‌شوند. ماهان شبکه ایرانیان یکی از برترین فروشندگان سرور HP و سایر تجهیزات سرور است که خدمات متنوعی از جمله گارانتی طلایی ماهان شبکه ایرانیان، گارانتی تعویض قطعات و پشتیبانی فنی رایگان را ارائه می‌دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت رسمی ماهان شبکه ایرانیان به آدرس mahanshabake.com مراجعه کنید و یا با شماره 02191008413 تماس بگیرید. 

سرورهای نسل یازدهم برند اچ پی

سرورهای نسل یازدهم، جدیدترین محصولات برند اچ پی محسوب می‌شوند.  این محصولات به نحوی طراحی شده‌اند که قابلیت استفاده در زیرساخت‌های نرم‌افزاری و شبکه‌های بزرگ برای ذخیره‌سازی و تبادل حجم بالای اطلاعات در کمترین زمان را دارا هستند. این سرورها از پردازنده‌های نسل چهارم AMD EPYC پشتیبانی کرده و 128 هسته پردازشی را به همراه 3 ترابایت حافظه اصلی DDR5 از طریق 12 اسلات حافظه در اختیار مدیران شبکه قرار می‌دهند. در برخی دیگر از این محصولات شاهد پشتیبانی از 8 ترابایت حافظه اصلی را دارد و از فناوری PCIe Gen 5 I/O خواهیم بود. با توجه به اینکه چه میزان رم سرور نیاز دارید و سرور اچ پی نسل یازدهم را به چه منظوری تهیه می‌کنید، این امکان برایتان وجود دارد که ویژگی‌های تک‌تک این سرورها را مقایسه کرده و یک نمونه را جهت خرید مد نظر قرار دهید.

سرورهای نسل دهم برند اچ پی

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه ایرانیان

سرورهای نسل دهم اچ پی می‌توانند یک انتخاب مناسب برای ساختن یک زیر ساختن مناسب پروژه‌های آیتی و نرم‌افزاری باشد. برای خرید سرور hp باید ابتدا مشخصاتی که این محصولات دارند را بررسی کنید؛ سپس با توجه به نیازمندی‌هایتان یک گزینه از سرورهای نسل دهم برند اچ پی یا  یا نمونه‌های مشابه آن را سفارش دهید. سرور HPE ProLiant MicroServer G10 Plus به عنوان یکی از سرورهای نسل دهم قدرتمند شناخته می‌شود. این سرور قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های Xeon E-2224 / Pentium G5420 را دارد و یک پردازنده 4 هسته برای آن در نظر گرفته می‌شود. این محصول دارای 2 اسلات بوده و حداکثر ظرفیت مموری قابل پشتیبانی آن 32 گیگابایت است. حداکثر ظرفیت هارد قابل پشتیبانی این سرور برند اچ پی نیز 24 ترابایت در نظر گرفته شده است. البته لازم به ذکر است این سرور تقاضای زیادی در بازار ایران ندارد و بیشتر مشتریان به دنبال خرید سرور HP ProLiant DL380 G10 هستند. این سرور یک سرور همه کاره و همه فن حریف است که از کوچکترین شرکت‌ها تا شرکت‌های بزرگ هاستینگ می‌توانند برای مدیریت بهتر و افزایش عملکرد سازمان‌شان از این سرور بهره ببرند. 

 سرورهای نسل نهم برند اچ پی

خرید سرور G9 ماهان شبکه ایرانیان

 سرورهای نسل نهم اچ پی که به عنوان سرور g9 نیز شناخته می‌شوند، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شرکت‌هایی هستند که می‌خواهند با هزینه مناسب یک زیرساخت حرفه‌ای برای خودشان راه‌اندازی کنند. اگرچه این سرورها نسبت به دو نسل پیش قدیمی‌تر هستند، اما کیفیت ساخت بالایی دارند و می‌توانند نیازهای کسانی که به یک زیر ساخت مناسب دارند را به خوبی برطرف کنند. سرور HPE ProLiant DL380 G9  یکی از سرورهای کاربردی و حرفه‌ای برند اچ پی هستند که در نسل نهم قرار دارند. این سرورها از کارت گرافیک Integrated Matrox G200eH2 برخوردار بوده و تعداد هسته قابل پردازش آن‌ها 22 هسته در نظر گرفته شده است. این محصول از پردازنده‌های E5-2600 V3, V4 پشتیبانی می‌کند و قابلیت ارتقا رید کنترلر به Smart Array P440ar و Smart Array P840 را دارد. قابلیت نصب رایزر ثانویه از دیگر مشخصات این محصول شناخته‌شده اچ پی است. با وجود این قابلیت خیالتان از بابت امکان ارتقاء سرور در صورت نیاز راحت خواهد بود. 

از آن‌جایی که مدت زمان زیادی از عرضه سرور DL380 G9 به بازار می‌گذرد؛ استوک این مدل نیز موجود شده است. شما می‌توانید با هزینه‌ای اندک سرور استوک HP DL380 G9 را خریداری کنید و از تمام قابلیت‌های این سرور استفاده کنید. قیمت سرور استوک بر اساس کانفیگی که شما انتخاب می‌کنید، متنوع خواهد بود. اگر نیازمند خرید سرور رکمونت ارزان قیمت و به‌روز بازار هستید، می‌توانید سرور استوک اچ پی DL380 G9 را انتخاب کنید.

سخن پایانی

فقط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هاستینگ و سازمان‌های بزرگ نیاز به تجهیزات شبکه مانند رم، سرور، استوریج و… ندارند، بلکه تمام کسب و کارهایی که نیاز به یک زیرساخت سخت‌افزاری قدرتمند برای پروژه‌های نرم‌افزاری خودشان دارند نیز می‌توانند از این محصولات استفاده کنند. با توجه به اینکه شرکت‌های IT پروژه‌های سازمانی مانند ایجاد زیرساخت‌های نرم‌افزاری بانک‌ها، پالایشگاه‌ها یا حتی فروشگاه‌های کوچک و بزرگ را بر عهده دارند، نیاز به زیرساخت مناسب خواهند داشت. سرورهای اچ پی به این شرکت‌ها کمک می‌کنند تا بتوانند با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت زیرساخت نرم‌افزاری خودشان را راه‌اندازی کنند. برای سفارش بهترین تجهیزات شبکه با قابلیت‌های مناسب برای راه‌اندازی زیرساختی که مد نظر دارید می‌توانید این از تیم ماهان شبکه ایرانیان کمک بگیرید.

 

کدخبر: 949234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟