دستگاه ذخیره شماره موبایل چه کاربردی دارد؟

 

این سوالی است که بسیاری از کسب‌وکارها برای افزایش درآمد می‌پرسند. حفظ تعامل با مشتریان قدیمی و ارسال اطلاع‌رسانی‌ها یکی از راهکارهایی است که باعث افزایش شانس بازگشت مشتری به استفاده از خدمات یک برند خواهد شد. برای این کار استفاده از پنل‌های پیامکی، راهکاری ارزان و در دسترس است. ازاین‌رو بسیاری از کسب‌وکارها از دستگاه ذخیره شماره تماس استفاده می‌کنند. در این مطلب به معرفی کاربردهای دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری می‌پردازیم. سه دقیقه مطالعه این مطلب پاسخ جامعی برای سوال «دستگاه ذخیره شماره موبایل چه کاربردی دارد؟» به شمار می‌رود.

مدیریت ارسال پیامک انبوه متناسب با نیاز مخاطب؛ یکی از کاربردهای دستگاه ذخیره شماره موبایل

همه شما تجربه دریافت انواع پیامک‌های تبلیغاتی را داشته‌اید؛ چند درصد از این پیامک‌ها متناسب با نیازها و خواسته‌های شما بوده است؟ افراد در صورت دریافت پیام‌های تبلیغاتی غیرکاربردی، تصویر بدی از برند در ذهن خود ایجاد خواهند کرد؛ ازاین‌رو ارسال پیامک به مخاطبانی که به پرسونای برند شما نردیک‌تر باشند، ضروری است. پرسونا به گروهی از افراد گفته می‌شود که در هر کسب‌وکاری متفاوت هستند. مخاطبان قرارگرفته در پرسونا با احتمال بیشتری به یکی از مشتریان کسب‌وکار تبدیل خواهند شد؛ بنابراین شناخت پرسونا و گروه‌بندی این افراد در دسته‌های مختلف، یکی از الزاماتی است که باید قبل از اجرای استراتژی‌های بازاریابی در نظر بگیرید.

اجرای استراتژی‌های بازاریابی متناسب با نیاز پرسونا، احتمال دیده شدن پیام تبلیغاتی را نیز افزایش خواهد داد. در ارسال پیامک‌های انبوه نیازی به هزینه بالا برای فرستادن sms به تعداد بیشماری از مخاطبین نخواهید داشت؛ به‌این‌ترتیب هزینه اجرای بازاریابی و ارسال پیامک با خرید پنل اس ام اس نیز کاهش می‌یابد. چراکه دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری، بانک جامعی از شماره تلفن است که در دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود.  

خرید پنل اس ام اس

دستگاه ذخیره شماره موبایل چه کاربردی دارد؟ برای اجرای استراتژی نیش مارکتینگ

دستگاه ذخیره موبایل مشتریان منبع کاملی از شماره تلفن مخاطبانی است که احتمال تبدیل شدن به مشتری را دارند. البته همه شماره تلفن‌های ثبت‌ شده در دستگاه ثبت شماره مشتری چندان کاربردی نیستند. چراکه در بعضی از استراتژی‌های بازاریابی نیازی به هدف قرار دادن همه مخاطبان نخواهید داشت. یکی از این استراتژی‌های تبلیغات، نیش مارکتینگ است. در بازاریابی گوشه‌ای یا همان نیش مارکتینگ فقط بخشی از مخاطبان یک کسب‌وکار هدف اجرای برنامه‌های بازاریابی قرار می‌گیرند.

ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی هدفمند با برخی از شماره‌های ذخیره شده در دستگاه ثبت شماره مشتری، برای افزایش فروش در بازه زمانی کوتاه‌مدت موثرتر خواهد بود. ازاین‌رو تعدادی از شماره‌ها را باتوجه‌به پرسونای مخاطب، شغل، جنسیت و سن جدا کنید؛ سپس با استفاده از پنل‌های پیامکی برای ارسال پیامک تبلیغاتی اقدام کنید.

در دسترس قرار دادن بانک شماره‌های جامع و به‌روز

خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان به کسب‌وکارها امکان ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی را فراهم می‌کند. انواع پیام‌هایی با محتوای آموزشی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات با در دست داشتن دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان راحت‌تر انجام خواهد شد در این دستگاه بانک جامع و به‌روزی از شماره تلفن‌ مخاطبان قرار می‌گیرد.

استفاده از این دستگاه برای ارسال پیامک انبوه یکی از کاربردهای مهمی است که برای هر کسب‌وکاری الزامی به شمار می‌رود. پیام‌های تبلیغاتی به‌دلیل هزینه پایین‌تر نسبت به سایر روش‌های بازاریابی و در دسترس بودن برای همه مخاطبان، یکی از بهترین راه‌های اجرای تبلیغات و افزایش فروش محسوب می‌شود.

ارسال کارت ویزیت الکترونیکی فروشگاه؛ کاربردی از دستگاه ذخیره موبایل برای آگاهی از برند

ارائه کارت ویزیت‌های کاغذی روشی منسوخ شده برای یادآوری مراجعه دوباره به کسب‌وکارها به شمار می‌رود. افزایش دسترسی به اینترنت و گوشی هوشمند باعث استقبال از کارت ویزیت الکترونیکی شده است. ازاین‌رو بسیاری از کسب‌وکارها بعد از ذخیره شماره موبایل مشتری برای ارسال کارت ویزیت اقدام می‌کنند. این کار با استفاده از دستگاه ثبت و ذخیره شماره موبایل مشتریان به‌راحتی انجام‌پذیر است؛ چراکه شما در هر لحظه به بانک جامعی از شماره تلفن مخاطبان دسترسی خواهید داشت.

دستگاه ذخیره شماره موبایل

امکان ایجاد خبرنامه پیامکی با دستگاه ذخیره شماره موبایل

یک کاربرد دستگاه ذخیره شماره موبایل، دسترسی به مشتریانی است که بی‌علاقه به کسب‌وکار و خدمات شما نیستند؛ بنابراین اجرای استراتژی‌های بازاریابی برای این دسته از افراد با شانس بیشتری برای افزایش درآمد همراه است. برای مثال بسیاری از کسب‌وکارها محصولات، خدمات و نوآوری‌های خود در خدمت‌رسانی را در قالب خبرنامه منتشر می‌کنند.

خبرنامه‌ها از طریق پنل پیامک یا ایمیل به مشتری ارسال می‌شوند. بدیهی است که مخاطبانی که خودشان با شما تماس گرفته‌اند، تمایل بیشتری به استفاده از محصولاتتان و مطالعه خبرنامه دارند؛ به‌این ترتیب ارسال خبرنامه یکی از پاسخ‌های «دستگاه ذخیره شماره موبایل چه کاربردی دارد؟» به شمار می‌رود.

وفادارسازی مشتریان؛ کاربرد دستگاه ذخیره شماره مشتری

دستگاه ذخیره شماره تلفن مشتری امکان حفظ تعامل با مشتریان قدیمی را ایجاد می‌کند؛ تقریبا یک‌سوم مشتریان قدیمی در آینده نیز دوباره به کسب‌وکار شما مراجعه خواهند کرد. ازاین‌رو حفظ ارتباط با مشتریان قدیمی راهکاری برای افزایش درآمد کسب‌وکار خواهد بود. با استفاده از ارسال پیامک به شماره‌های ثبت‌شده در دستگاه ذخیره شماره تماس، مشتریان قدیمی را از محصولات و خدمات جدید خود مطلع کنید.

علاوه‌بر حفظ تعامل، از شماره‌های ثبت شده در دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان حضوری برای ارسال فرم نظرسنجی استفاده کنید. فرم نظرسنجی و دریافت بازخورد مشتریان در استفاده از خدمات یا محصولات برند شما قدمی مهم در رفع ایراها به شمار می‌رود. همچنین نشان‌دهنده اهمیت شما به نیازها و نارضایتی مشتری به شمار می‌رود؛ بنابراین در بهبود جایگاه برند نیز بسیار تاثیرگذار است.

دستگاه ذخیره شماره مشتری مدیانا؛ محصولی کاربردی برای همراه بودن با مخاطب در هر لحظه

در این مطلب به مزایای استفاده از دستگاه ثبت شماره موبایل پرداختیم تا دقیق‌تر بدانیم «دستگاه ذخیره شماره موبایل چه کاربردی دارد؟» یکی از راه‌های بهبود جایگاه برند، افزایش فروش، اطلاع‌رسانی از تخفیف‌ها، ارسال فرم نظرسنجی و حفظ تعامل با مشتری، استفاده از پنل‌های پیامکی به شمار می‌رود. ارسال پیامک انبوه و منطقه‌ای در انواع استراتژی‌های بازاریابی کاربرد دارند؛ بنابراین ذخیره شماره موبایل مخاطبان و مشتریانی که حداقل یکبار با کسب‌وکار شما تماس گرفته‌اند برای استفاده در تبلیغات موثر است.

یک راهکار ساده برای جمع‌آوری شماره مخاطبان، استفاده از دستگاه ذخیره شماره مشتریان به شمار می‌رود. برای خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان به سایت مدیانا مراجعه کنید. این دستگاه امکان اتصال به اینترنت، ارسال کارت الکترونیکی هوشمند، ایجاد باشگاه مشتریان و ارسال پیامک خوشامدگویی را فراهم می‌کند. سفارش دستگاه در سایت مدیانا با ارسال تیکت به پشتیبانی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. برای خرید دستگاه ذخیره شماره مشتری به سایت mediana.ir مراجعه کنید.

 

کدخبر: 939002 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟