قیمت درب اتاق خواب ارزان[+کدتخفیف خرید]

 

امروزه از دکوراسیون داخلی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر داخلی منزل، برای ایجاد فضای زیبا و آرامش‌بخش استفاده می‌کنند. از جمله عناصر مهم در این بخشِ معماری، درب‌های داخلی مانند درب اتاق‌خواب  هستند.

به همین دلیل ما قصد داریم نگاهی تازه به درب اتاق ‌خواب بیندازیم و در نهایت قیمت این محصول (قیمت درب اتاق خواب) در یکی از معتبرترین مجموعه فروش انواع درهای ساختمانی و ضدسرقت دُرسی بپردازیم.

تاریخچه درب‌ها از آغاز تا کنون

درب‌، تخته‌های چوبی یا فلزی به‌صورت مستطیل‌شکلی هستند  که در دیوارهای ساختمان‌ها نصب می‌شوند. درب‌ها معمولاً از  قامت انسان بلندتر هستند. از درب‌ها برای رفت‌وآمد به درون و بیرون ساختمان و یا مسدودکردن ساختمان از طریق آن استفاده می‌کنند.

در معماری ایران، کهن‌ترین نمونه‌های در و پنجره را می‌توان در نقش قلعه‌های مادی در آثار دوره شاروقین پیدا کرد. این در و پنجره‌ها اغلب از چوب ساخته شده و روی آن‌ها آهن‌کوبی‌هایی قرار داده شده است.

در بناهای عهد اسلامی ایران نیز، در و پنجره‌ها با استفاده از کلاف چوبی به‌صورت ساده و مستطیلی ساخته می‌شدند. کهن‌ترین دری که از آغاز اسلام به‌جای‌مانده بود، در دروازه مهریز یزد قرار داشت.

امروزه به لطف طراحان و متریال‌های گوناگون، انواع مختلفی از درهای ساختمانی در بازار وجود دارد.

از انتخاب تا خرید  درب اتاق خواب

درب اتاق خواب به‌عنوان یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی است، بنابراین باید با سبک و طرح داخلی اتاق هماهنگ باشد و در  زیبایی و جذابیتی دل‌نشین در داخل منزل کمک کند.

در طراحی دکوراسیون داخلی، انتخاب درب‌های داخلی، به‌عنوان یکی از عوامل مهم، باید بادقت و باتوجه‌به جزئیات طراحی، انجام شود. انتخاب درب اتاق خواب، باید به‌گونه‌ای باشد که با سبک داخلی اتاق هماهنگ باشد و به زیبایی و جلوه‌ای دل‌نشین در داخل منزل کمک کند. همچنین، انتخاب درب اتاق خواب باید باتوجه‌به نیاز‌های امنیتی و حفظ حریم خصوصی، صورت گیرد.

درگذشته، درب‌های اتاق خواب از چوب و فلز ساخته می‌شدند و از نظر طراحی و امنیت، به‌خوبی دوران حاضر نبودند. اما با گذر زمان و پیشرفت فناوری، درب‌های اتاق خواب به شکلی زیبا، مقاوم و البته امن‌تر طراحی و ساخته شدند.

انواع درب اتاق خواب را می‌توان از نظر متریال و نوع ساخت به درب روکش پی‌وی‌سی، درب اچ‌دی‌اف (HDF ) و درب ABS طبقه‌بندی کرد. همه جنس‌های ذکر شده علاوه بر قیمت مناسب دارای مقاومت بالا در برابر خراش، پوسیدگی و ضربه و البته طراحی مدرن هستند.

متریال های درب اتاق خواب

بررسی انواع متریال‌ در درب‌های اتاق خواب

درب اتاق خواب را بر اساس متریال می‌توان به سه دسته زیر تقسیم‌بندی کرد.  همچنین این درها از نر کارایی به دو نوع معمولی و ضد آب تقسیم می‌شوند. درب معمولی، مناسب اتاق‌هایی است که با رطوبت یا آب مواجه نیستند، اما درب ضد آب، به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب، برای مناطق مرطوب، مناسب است.

  1. درب پی‌وی‌سی: این درب‌ها با پوششی از پلاستیک PVC طراحی شده‌اند و در بازار به دلیل قیمت ارزان، مقاومت در برابر خراش، پوسیدگی و ضربه، طراحی مدرن و تنوع رنگی بالا، بسیار محبوب هستند.
  2. 2. درب اچ‌دی‌اف: درب اچ‌دی‌اف (HDF)، از چوبی با چگالی بالا ساخته می‌شود و با پوششی از MDF چندلایه تحکیم شده است. این نوع درب نیز به جز قیمت ارزان، به دلیل مقاومت بالا در برابر خراش، پوسیدگی و ضربه، طراحی جذاب و تنوع طرح و رنگ، موردتوجه قرار گرفته است.
  3. 3. درب: ABS : درب ABS، از موادی مانند پلاستیک ABS و چوب استفاده می‌شود. این نوع درب، به دلیل مقاومت بالا در برابر آب، خراش و ضربه، سبک‌وزن و طراحی جذاب، برای استفاده در مناطق مرطوب مانند حمام‌ها و آشپزخانه‌ها، مناسب است.

ازآنجایی‌که مجموعه دُرسی یکی از بزرگ‌ترین دپوهای مرکز فروش انواع درب‌های ساختمانی و داخلی در کشور است؛ می‌تواند تمامی این درب‌ها را با قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرار دهد.

 

درب های اتاق خواب مجموعه دُرسی

دروازه‌ای به دنیایی راحت با درب‌های دُرسی

هر چند که در موقع خرید درب اتاق‌ خواب، همیشه باید به عواملی مانند جنس، کیفیت، طراحی، ابعاد، ضخامت، نوع قفل و مکانیزم باز و بسته‌شدن، شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش آن توجه کرد، اما قیمت مناسب و ارزان نیز از مهم‌ترین فاکتورهای خرید است.

همچنین با تصوری که اکثر افراد از قیمت ارزان در سر دارند و به‌اصطلاح «هیچ ارزانی را بی‌حکمت نمی‌دانند»، می‌توان به قطعیت گفت که دُرسی  نقضی بر این ضرب‌المثل است. به‌عبارت‌دیگر با خرید از دُرسی شما انواع درب‌های اتاق خواب را با قیمت پایین اما جنس باکیفیتی خریداری می‌کنید.

همچنین، بهتر است با بررسی نظرات و تجربیات مشتریان قبلی ما و البته که مقایسه قیمت و کیفیت محصولات، نتیجه‌ای قطعی و درست بگیرید. در نهایت، باید به یاد داشته باشید که هدف اصلی خرید درب اتاق خواب، امنیت و راحتی شماست، بنابراین با خرید درب اتاق خواب ارزان به همراه کد تخفیف از دُرسی خریدی امن را تجربه کنید.

جهت دریافت کدتخفیف به پشتیبان سایت دُرسی پیام دهید.

۰۹۲۲۷۴۲۶۶۷۰

https://doorc.ir/about-us

https://doorc.ir/contact-us

 

کدخبر: 912668 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟