رایج ترین ایرادات فنی خودرو چیست؟

 

ریپ زدن خودرو

ریپ زدن خودرو بیشتر به اصطلاح خفه کردن ماشین شناخته می شود. کثیف‌ بودن فیلتر سوخت، انژکتور و معیوب بودن شمع‌ها و وایرها از مهم‌ترین عامل ایجاد ریپ زدن خودرو است. ایراد در خط مکش هوای پیشرانه هم یکی دیگر از عواملی است که باعث خفه کردن خوردو می‌شود. اگر با چنین مشکلاتی به راندن خودرو ادامه دهید احتمالاً مشکلات خطرناکی سلامتی سرنشینان را تهدید نخواهد کرد اما بی‌توجهی به آنها و ادامه پیداکردن این مشکل بدون شک یک خطر جدی را ایجاد می‌کند. پس عاقلانه‌ترین کار این است که چنین مشکل‌‌‌هایی را نادیده نگیرید و هرچه سریع‌تر این مشکلات را رفع کنید.

داغ کردن موتور

جوش آوردن و داغ کردن غیر معمولی موتور اتفاق عجیب و بعیدی نیست و ممکن است برای هرکس اتفاق بیفتد. با انجام چند کار نسبتاً ساده، می‌توانید از داغ کردن موتور خودروی خود جلوگیری کنید.

  1. سیستم تهویه‌ خودروی خودرو را هنگامی‌که کثیف است و در زمان پیشنهادی توسط سازنده با فشار بالای آب بشویید، طوری‌که تمام کثیفی‌ها و رسوبات از طرف دیگر بیرون بریزند.
  2. ساختار سیستم تهویه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که نشتی یا مشکل دیگری نداشته باشد.
  3. به‌طور منظم مخزن مایع‌ خنک‌کننده را بررسی کنید و همچنین در تاریخ معین روغن‌موتور را تعویض کنید.
  4. رادیاتور، واترپمپ و ترموستات را بازرسی کنید و در صورت مشاهده‌ ایراد اقدام به تعمیر و تعویض آن‌ها کنید.

برای حل مشکلات ساده ای مانند این 2 مورد که در بالا اشاره کردیم، نیازی به تماس با امداد خودرو نیست، ولی اگر دانش فنی لازم را نداریم و خودرو شما حتما باید یا در محل تعمیل شود یا به مرکز تعمیرگاه انتقال داده شود، به راحتی می توانید با امداد خودروی معتبر شهر خود تماس بگیرید.

داغ کردن موتور

برای مثال اگر خودرو شما در استان آذربایجان غربی خراب شده باشد، به راحتی می توانید با جستجوی عبارت امداد خودرو ارومیه شماره و بهترین و مطمئن ترین امداد خودرو را پیدا کنید.

امداد خودرو فرامرز ارومیه

امداد خودرو فرامرز ارومیه www.Urmiaemdadkhodro.ir با چرخگیر تمام هیدرولیک حمل خودرو به تمام نقاط کشور آماده ارائه خدمات به همه هم میهنان عزیز با کادری مجرب و مطمئن می باشد. برای مشاوره رایگان می توانید با شماره 09146264833 تماس حاصل فرمائید.

امداد خودرو فرامرز ارومیه

خدمات امداد خودرو فرامز در شهرهای امداد خودرو میاندوآب، امداد خودرو در خوی و... نیز می باشد.

  • امداد خودرو با تعمیر و تعویض باتری، تسمه، دینام، پمپ بنزین و لنت ترمز در محل
  • امداد خودرو فرامرز ارومیه با کادری مجرب در ۲۴ ساعت شبانه روز بدون تعطیلی در خدمت شما می باشد.
  • کلیه خدمات حرفه ای امداد رسانی را از ما بخواهید.

 

کدخبر: 908652 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟