همه چیز در مورد خرید کنسانتره انار | ایلیا نوش

 

کنسانتره انار، از تلغیظ آب انار که از دانه های آن به دست می آید تهیه می شود. کنسانتره انار در مصارف بسیاری مانند بستنی فروشی ها، کارخانه های کیک و آبمیوه و... کاربرد بسیار زیادی دارد. در  ادامه به بررسی آن و نحوه خرید یا محصولات جایگزین آن می پردازیم.

کنسانتره انار چیست؟

کنسانتره انار شامل کلیه ویژگی ها و خصوصیات انار طبیعی ولی با این تفاوت که حمل و نگهداری بسیار آسان در ابعاد بسیار زیاد و ماندگاری بالا دارد. کنسانتره انار به رنگ قرمز و به دو صورت شفاف و غیر شفاف طی فرایند کاملا مکانیزه و صنعتی تولید می شود.

کنسانتره انار، یکی از مواد اولیه اصلی انواع کارخانجات تولید آب میوه، بستنی، نوشابه، ترشک، لواشک و انواع کافی شاپ ها، رستوران ها، تشریفات مجالس و… می باشد.

انار

جایگزین کنسانتره انار چیست؟

جایگزین کنسانتره انار، بنیان انار می باشد که دارای ویژگی های بسیار برتری به کنسانتره آن دارد. برخی ویژگی های بیان انار عبارت است از:

– رایحه گیرا

– طعم مشابه با کنسانتره طبیعی میوه

– پارامترهای آنالیزی مشابه با کنسانتره های طبیعی میوه

– حفظ طعم واقعی در مدت زمان طولانی

– مقاومت به حرارت پخت و ماندگاری طعم در طول دوره نگهداری محصول

– پخش پذیری آسان و یکنواخت در سایز مواد اولیه

– تولید محصولاتی بدون هیچ گونه نگهدارنده و به صورت کاملا پاستوریزه شده

– قیمت تمام شده اقتصادی

– قابل ارائه در اوزان 25 کیلویی و بشکه های 265 کیلویی ( صرفا جهت صادرات )

- و...

برای خرید بنیان انواع میوه ها در طعم های مختلف می توانید از سایت ایلیا نوش آریا انواع محصولات این شرکت را همراه با خصوصیات هر کدام مشاهده کنید. بنیان پرتقال، بنیان زرشک، بنیان تمشک، بنیان لیمو، بنیان سیب و... نیز از برخی محصولات ایلیا نوش می باشد.

خرید بنیان انار از ایلیا نوش

خرید کنسانتره انار و انواع بنیان انار از شرکت ایلیا نوش آریا می تواند یک تجربه نوین و جدید در استفاده از انواع طعم دهنده ها و کنسانتره ها را برای شما به ارمغان بیاورد. 

شرکت ایلیا نوش آریا از سال ۱۴۰۱ با کسب پروانه های بهداشتی لازم و سیب سلامت از معاونت غذا و داروی استان آذربایجان غربی ، کار خود را در زمینه تولید انواع بنیان میوه های گازدار رنگی با طعم های مختلف آغاز کرده است.

انار از ایلیا نوش

شرکت ایلیا نوش، با تولید محصولی بی نظیر به عنوان بنیان رنگی انار، کیفیت قبلی انواع کنسانتره را چندین برابر افزایش و قیمت نهایی را همچنین کاهش داده است.

بدون شک شما می توانید بهترین قیمت انواع کنسانتره و بنیان میوه را از شرکت ایلیا نوش با بالاترین کیفیت تهیه فرمائید.

کدخبر: 903535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟