5 استایل شیک زنانه برای مهمانی

 

در این مقاله با ذکر چند نکته کاربردی، شما را در انتخاب استایل بهتر راهنمایی می‌کنیم، چند استایل شیک زنانه برای مهمانی را معرفی می‌کنیم، برای خرید کیف زنانه و خرید کفش مجلسی زنانه پیشنهاداتی را ارائه می‌کنیم و به شما خواهیم گفت که برای هر لباسی چه مدل کیف و کفشی مناسب است. پس در ادامه با ما باشید.

نکاتی برای انتخاب استایل بهتر

برای انتخاب سبک پوشش، یک سری نکات اصلی هستند که با دانستن آنها می‌توانید ظاهر جذابتری برای خودتان ایجاد می‌کنید. در ادامه این نکات را با شما در میان می‌گذایم:

  • برای اینکه بتوانید استایل زیبایی را برای خودتان انتخاب کنید، اول باید بدانید که قرار است لباس و کیف و کفش را در چه مکانی و در بین چه افرادی بپوشید. برای مثال به یک مهمانی خانوادگی می‌روید یا یک دورهمی دوستانه، جشن تولد یا مراسم عروسی و نامزدی.

  • دوم باید توجه کنید که در چه فصل سال هستید. لباس و کیف و کفش فصل تابستان برای مهمانی‌ پاییزی ایده آل نیست.

  • سوم، توجه به رنگ پوست و مو و شکل اندامتان هست، قطعا با توجه به این فاکتورها میتوانید استایل متناسب و زیبایی داشته باشید.

  • چهارم، توجه به مد روز دنیا است، اگرچه نباید همیشه به مد توجه کرد و برخی از استایل‌ها هستند که همیشه مد هستند، اما ایده گرفتن از آخرین استایل‌های ترند روز به شما کمک زیادی خواهد کرد.

  • آخرین نکته، در نظر گرفتن ویژگی‌های شخصیتی و سلیقه خودتان است، چون قطعا پوشیدن لباسی که خودتان دوست دارید و با آن راحت هستید، باعث رضایت و خوشحالی بیشترتان می‌شود.

معرفی ۵ استایل زیبای زنانه برای شرکت در مهمانی‌ها

در ادامه ۵ استایل شیک زنانه برای شرکت در مهمانی‌ها را به شما معرفی می‌کنیم که این روزها متداول شده‌اند:

۱. کت و شلوار

قطعا برای حضور در مهمانی، یکی از اولین گزینه‌هایی که به ذهن هر خانم باسلیقه‌ای می‌رسد، پوشیدن کت و شلوار است. شما می‌توانید یک کت و شلوار یک‌رنگ یا با رنگ‌های ست را با کفش پاشنه بلند و کیف مجلسی کوچک استایل کنید و در مهمانی بدرخشید. کت و شلوار در عین سادگی، ظاهر شیک و زیبایی به شما می‌دهد. برای فصل بهار و تابستان، رنگ‌های شاد و روشن انتخاب خیلی خوبی هستند.

البته کت و شلوارها مدل‌های خیلی متنوعی دارند که می‌توانید با در نظر گرفتن اندازه قد و شکل اندام خود، مدل مناسبی را انتخاب کنید. برای کیف و کفش مجلسی می‌توانید آنها را یکرنگ بخرید، یا به رنگ مشکی، سفید، خنثی، هم خانواده یا متضاد با رنگ لباستان باشند. هنگام خرید کیف زنانه برای این ست به طراحی رسمی آن دقت کنید. برای مشاهده مدل های مختلف کیف زنانه و خرید کیف زنانه اینجا کلیک کنید.

۲. بلوز و دامن

بلوز و دامن از آن انتخاب‌هایی است که می‌توان گفت همیشه مد است و انتخاب اکثر خانم‌های شیک‌پوش برای حضور در مهمانی‌ها است. شما می‌توانید یک بلوز طرحدار با طرح‌های گلگلی یا خالخالی یا بلوزی تک رنگ و ساده را با دامن بلند، کوتاه یا متوسط ست کنید.

برای انتخاب مدل دامن و بلوز هم بسته به سلیقه‌تان گزینه‌های زیادی دارید. برای فصل پاییز و زمستان می‌توانید انواع بوت و نیم‌بوت را همراه با یک کیف پاسپورتی بپوشید. برای فصل بهار و تابستان، کفش‌های عروسکی و بندی گزینه‌های قشنگی هستند.

بلوز و دامن

۳. بلوز و شوار

بلوز و شلوار هم ایده خیلی خوبی برای حضور در مهمانی است. می‌توانید با استفاده از یک کمربند، زیبایی این استایل را چند برابر کنید. بلوز و شلوار در عین راحتی، اندام شما را زیباتر و کشیده‌تر از همیشه نشان می‌دهند. بلوزهای ساتن امسال خیلی ترند شده‌اند و ترکیب آن‌ها با یک شلوار پارچه‌ای راسته و کفش مجلسی زنانه پاشنه دار یا تخت واقعا ایده خوبی است.

بلوز سفید همراه با شلوار مشکی هم از آن استایل‌هایی است که همیشه مد است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای حضور در مهمانی باشد. اگر به مهمانی خودمانی یا یک دورهمی دوستانه دعوت شده‌اید، می‌توانید شلوار جین بپوشید و در فصل بهار یا تابستان، آن را با یک صندل و کیف حصیری ست کنید. با شلوارهای پارچه‌ای مجلسی کفش کالج یا لوفر ست بی‌نظیری است.

۴. پیراهن

پیراهن که لباس مورد علاقه بیشتر خانم‌ها برای حضور در مجالس و مهمانی‌ها است و از دختر خانم‌های جوان تا خانم‌های مسن، می‌توانند برای لباس مهمانی، آن را انتخاب کنند. پیراهن‌ها هم مدل‌های یقه، آستین و دامن خیلی متنوعی دارند و در طیف رنگی متنوع یا با پارچه‌های طرحدار در بازار موجود هستند. اگر برای پیراهن خود به دنبال کیف زنانه هستید، انواع کیف‌های ساده و کوچک تا کیف‌های متوسط رودوشی را می‌توانید ست کنید. همچنین می‌توانید کیف و کفش ست و همرنگ متناسب با پیراهن خود بخرید.

استایل شیک بهاره

۵. سرهمی

سرهمی‌ها چند سالی است که خیلی باب شده‌اند و در مهمانی‌های مختلف خانم‌های جوان تا میانسال آن را می‌پوشند. سرهمی برای خانم‌های لاغر اندام مناسب است و با پوشیدن آن قدتان بلندتر دیده می‌شود. می‌توانید با توجه به قدتان کفش تخت یا کفش مجلسی زنانه پاشنه‌دار را با لباس سرهمی خود ست کنید.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم تا با معرفی چند استایل زیبای زنانه برای شرکت در مهمانی‌ها، به شما کمک کنیم تا از این به بعد برای حضور در این مراسم بتوانید انتخاب‌های بهتر و مناسب‌تری داشته باشید و با خیال راحت کیف و کفش و لباس مناسب خود را خریداری کنید. برای انتخاب کیف و کفش باید جنس و مدل‌ آن‌ها با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. پس هنگام خرید کیف زنانه به لباس‌های موجودتان در کمد لباس فکر کنید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر کفش پاشنه بلند انتخاب می‌کنید، پاشنه آن خیلی بلند و نامتعارف نباشد، چون ممکن است باعث کمر درد و پادرد شما شود و نتوانید از مهمانی لذت برید. در ضمن باید بگوییم که کیف و کفش مشکی یکی از محبوب‌ترین ست‌ها است که تقریبا به بیشتر لباس‌ها می‌آید.

 

کدخبر: 898408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟