پیش فروش و فروش فوری سایپا-توضیحات کامل

مرحله اول ثبت نام سایپا در طرح فروش و پیش فروش

از مردادماه ۱۴۰۱ تمامی اطلاعیه‌های مربوط به فروش خودروسازان داخلی در وبسایت وزارت صمت منتشر می‌شود. به این منظور در مرحله اول به وبسایت آن مراجعه کنید، از اطلاعیه‌ها مطلع شوید و ثبت نام خود را در این سامانه درج کنید.

شرایط عمومی ثبت نام سایپا در طرح فروش و پیش فروش

طرح فروش و پیش فروش

سایپا همواره در تلاش است تا محصولات خود را بدون قرعه کشی در اختیار مصرف‌کننده قرار دهد، با این حال این اتفاق تا این لحظه ممکن نشده است. پس برای ثبت نام شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته که توجه به آن‌ها ضروری است.

  1. داشتن حداقل ۱۸ سال

  2. اخذ گواهینامه پایه ۳

  3. عدم صدور سند و فاکتور خودرو به نام شما در دو سال گذشته

  4. هر کدملی تنها مجاز به ثبت نام یک خودرو است

  5. فروش حواله و انتقال سند خودرو به صورت وکالتی در طی انجام پروسه ممنوع است.

  6. شماره تلفن و اطلاعات ثبت شده همگی باید به نام ثبت نام‌کننده باشد.

  7. کلیه پرداخت‌ها از طریق شماره حساب ثبت شده در هنگام ثبت نام امکان‌پذیر خواهد بود.

  8. هرگونه اشتباه در ثبت اطلاعات برعهده ثبت نام‌کننده بوده و در این صورت ثبت نام او ملقی خواهد شد.

  9. در ثبت نام تمامی خودرو‌ها به جز شاهین جی، هیچ پلاکی نباید به نام ثبت نام‌کننده باشد.

  10. کد نمایندگی باید در استانی باشد که متقاضی از آنجا درخواست خود را ثبت کرده است.

و اما چند نکته ضروری که دانستن آن‌ها هنگام ثبت نام خالی از لطف نیست.

  1. انتخاب رنگ هنگام تحویل خودرو و از بین رنگ‌های موجود امکان‌پذیر است و کارخانه هیچ تعهدی نسبت به رنگ انتخابی در هنگام ثبت نام ندارد.

  2. در طرح پیش فروش یکساله از تاریخ واریز وجه تا تحویل خودرو، سود مشارکت و انصراف صفر در نظر گرفته می‌شود.

  3. خسارت تأخیر در تحویل خودرو در طرح یکساله ۱۲ درصد و در طرح مشارکت در تولید ۱۸ درصد خواهد بود.

  4. قیمت اعلام شده قطعی نیست و قیمت روز خودرو محاسبه خواهد شد.

مرحله دوم نحوه اعلام نتایج پس از ثبت نام سایپا

ثبت نام سایپا

اعلام نتایج قرعه کشی طرح فروش سایپا و پیش فروش به دو صورت انجام می‌گیرد: ۱. از طریق وبسایت ۲. از طریق پیامک

اعلام نتایج از طریق پیامک

در صورتی که شماره تماس خود را به دقت در سامانه درج کرده باشید پس از اعلام نتایج پیامکی برای شما ارسال می‌شود. این پیامک دارا دو عنوان برنده و رزرو خواهد بود. اگر عنوان رزرو برای شما درج شود باید منتظر تکمیل مدارک و واریز وجه برندگان باشید تا اگر فردی در این زمینه کوتاهی کرد جایگزین او شوید. اگر هم از برندگان خوش شانس هستید باید طی ۷۲ ساعت برای انجام سایر مراحل اقدام کنید.

اعلام نتایج از طریق وبسایت

نتیجه قرعه کشی طرح فروش سایپا و انواع دیگر خودرو‌های داخلی در وبسایت یکپارچه وزارت صمت قابل مشاهده است. به این منظور کافی است وارد وبسایت WWW. SALE. IRANECAR. COM شوید و با وارد کردن کد رهگیری نام‌تان را جستجو کنید. اگر به هر شکلی کد رهگیری را گم کرده‌اید، با کدملی باردیگر برای بازیابی آن اقدام کنید.

مرحله سوم احراز هویت سایپا

پس از اعلام نتایج قرعه کشی و اطمینان از برنده شدن، نیاز است تا اطلاعات خود را احراز هویت کنید. در این صورت به سامانه شماره‌گذاری نیروی انتظامی مراجعه کنید. در صورتی که اطلاعات شما ثبت نشده یا یک سال از بروزرسانی آن گذشته، مسیر دوم را انتخاب کنید. تصویر تأییدیه اداره پست را در سامانه سخا ثبت کنید تا به دست سایپا برسد و از ثبت درست اطلاعات شما مطمئن شود. همچنین ضرورت دارد که برگه احراز سکونت را به نمایندگی محل ثبت نام تسلیم کنید. در صورت عدم انجام، طبیعی است که شماره پذیرش شما ثبت نمی‌شود و فاکتوری برایتان صادر نخواهد شد.

بهتر است پیش از ثبت نام مراحل احراز هویت را انجام دهید. چرا که بعد از اعلام نتایج قرعه کشی تنها فرصتی ۷۲ ساعته دارید و امکان دارد به دلیل تأخیر در انجام امور از تحویل خودروی خود محروم شوید.

مرحله چهارم واریز وجه

توجه داشته باشید که واریز وجه تنها با اطلاعات بانکی ثبت شده هنگام ثبت نام قابل انجام است. پیش از تکمیل وجه حتماً از انجام صحیح عملیات احراز هویت و تکمیل مدارک اطمینان حاصل کنید. لازم به ذکر است اگر هرکدام از مدارک شما نقص داشته باشد و پروسه تحویل خودرو در زمان تعیین شده انجام نگیرد، شما محکوم به پرداخت هزینه نگهداری اضافی خودرو هستید و از دریافت سود تأخیر بهره‌مند نخواهید شد.

پیش فروش سایپا

جدیدترین پیش فروش سایپا – آذر ۱۴۰۱

جدیدترین شرایط پیش فروش با زمان تحویل حداکثر یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا به شرح زیر است:

جدیدترین پیش فروش محصولات سایپا در تاریخ 17 آذر 1401 در ساعت 10 صبح استارت خواهد خورد. شرایط فروش ساینا S اتوماتیک ، ساینا S دوگانه سوز ، شاهین دنده ای تیپ G و وانت ۱۵۱ را در جدول زیر می‌بینید:

جدیدترین پیش فروش محصولات سایپا

سخن پایانی

علاوه‌بر تمام موارد گفته شده، درحال حاضر امکان خرید اقساطی محصولات سایپا نیز فراهم است. همراه مکانیک یکی از شرکت‌های باسابقه در حوزه خرید و فروش خودرو، شرایط قابل توجهی برای خرید اقساطی خودرو را ارائه کرده است. طرح فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک با مزایای زیر ارائه می‌شود:

امکان خرید قسطی خودروهای صفر و کارکرده، پیش‌پرداخت منصفانه، اقساط 36 ماهه با تنفس پرداخت 3 ماهه، سند به نام خریدار، بدون ضامن، تحویل فوری و انجام کارهای حقوقی تا پایان تعویض پلاک.

برای مشاهده تمام خودروها و اطلاع از شرایط فروش اقساطی آنها، وارد صفحه http://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/?credit=true شوید و با آگاهی کامل از جزئیات طرح، نسبت به خرید اقساطی خودرو مورد نظر خود اقدام کنید.

 

کدخبر: 850631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟