بهترین مشاوره حقوقی از وکلای پایه یک در تهران

شاید شما هم وکلای با تجربه‌ای را بشناسید و بخواهید برای یک سوال کوتاه یا یک جلسه از پیش تعیین شده، از آن‌ها مشاوره بگیرید. اما پرداخت هزینه‌های زیاد برای دریافت یک مشاوره کوتاه چندان منطقی نیست. پیشنهاد می‌کنیم مشاوره حقوقی رایگان را امتحان کنید.

مشاوره حقوقی رایگان چیست؟

افراد زیادی وقتی درگیر شکایت و دعاوی حقوقی یا قضایی می‌شوند؛ ممکن است به اشتباه مسیری را بروند که نتیجه‌ای ندارد. بنابراین از طریق مشاوره رایگان با وکیل پایه یک دادگستری می‌توانید یک راهی را انتخاب کنید که به نفع شما باشد. مشاوره حقوقی رایگان تلفنی یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساکنین شهرستان یا افراد ساکن در تهران است که قصد دارند به صورت رایگان، سوال کوتاهی را بپرسند.

فواید مشاوره رایگان حقوقی

معمولا پرونده‌های زیادی در دادگاه‌ها وجود دارند که رای آن‌ها به صورت ناعادلانه داده شده و حق افراد زیادی خورده شده است. مشاوره حقوقی رایگان بهترین راه حلی است که می‌تواند شما را از نگرفتن نتیجه نجات دهد. شما می‌توانید یک وکیل با تجربه‌ای که خدمات مشاوره رایگان دارد را انتخاب کرده و از این طریق راهکار‌های لازم را دریافت کنید.

البته پرداخت هزینه‌ای معقولانه برای مشاوره حقوقی حضوری تهران نیز چندان مشکلی ندارد. زیرا در همین جلسات، قطعا راه حل‌های خوبی را در ارتباط با پرونده خود متوجه می‌شوید که شما را چند گام جلوتر از طرف مقابل قرار می‌دهد. با دریافت مشاوره حقوقی به صورت رایگان از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • در صورت انتخاب بهترین روش، میزان هزینه‌های دادخواهی نیز کاهش میابد.
  • در صورت امکان، به صلح و سازش خواهید رسید.
  • از قوانین، فرآیند کار پرونده و.. که آگاهی ندارید؛ مطلع می‌شوید.
  • در کم‌ترین زمان ممکن، به بهترین نتیجه‌ها می‌رسید.

مشاوره رایگان با وکیل پایه یک دادگستری

اگر شما هم در یک پرونده حقوقی گرفتار شده‌اید و‌ ایده‌ای برای حل مشکلات پرونده ندارید؛ کافی است مشاوره حقوقی تلفنی رایگان یا مشاوره حقوقی رایگان در واتساپ را انتخاب کنید. صدای وکیل، یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که با برخورداری از بهترین وکلای پایه یک دادگستری، به صورت حضوری با کم‌ترین هزینه و به صورت تلفنی یا در واتساپ، رایگان مشاوره می‌دهد. اما مشاوره حقوقی رایگان با یک وکیل، در چه حوزه‌هایی امکان‌پذیر است؟

مشاوره حقوقی رایگان در مورد ملک

اموال و دارایی‌هایی غیر منقول که شامل آپارتمان، خانه یا زمین است؛ ملک محسوب می‌شود. قیمت بالای املاک، باعث می‌شوند که انتقال سند یا خرید و فروش آن الزامی باشد. دعاوی ملکی در سه دسته حقوقی، کیفری و ثبتی تقسیم می‌شوند. بنابراین دعاوی ملکی حقوقی موارد زیر را شامل می‌شود:

  • الزام به تنظیم سند رسمی
  • باطل شدن قرارداد
  • الزام به فک رهن
  • فسخ شدن قرارداد
  • الزام به تحویل ملک

انواع دعاوی حقوقی ملکی به علت عدم تعهد طرفین رخ می‌دهد. بنابراین رعایت قوانین، کمک بزرگی به حل این مشکلات می‌کند. با مشاوره حقوقی رایگان به صورت تلفنی یا حضوری، می‌توانید از ایجاد دعاوی ملکی حقوقی خودداری کنید. مشاوره ملک باید با وکیلی انجام شود که تسلط کافی در زمینه املاک داشته باشد، به مسائل مالی و پرداخت هزینه موکل خود زیاد توجه نکند، از روند پیگیری و چگونگی طرح این دعاوی اطلاع داشته باشد. همچنین لازم است گفته‌های موکل خود را با دقت گوش بدهد.

مشاوره رایگان با وکیل طلاق

بهترین وکیل طلاق در تهران

کنار هم نگه داشتن زوجین به اجبار، به صلاح نیست. بنابراین خانم یا آقایان زیادی به یک وکیل طلاق مراجعه می‌کنند تا بتوانند مشکل خود برای جدایی را حل کنند. از الزامات حقوقی در پرونده‌های طلاق:

  • پرداخت نفقه
  • گرفتن حضانت فرزندان
  • پرداخت مهریه
  • تعیین زمان و نحوه ملاقات با فرزندان
  • جهیزیه
  • اجرت المثل

پس اگر شما هم تصمیم به جدایی از همسر خود گرفتید؛ چه فرآیندی را در پیش دارید. این، همان کاری است که در جلسات مشاوره حقوقی رایگان انجام می‌شود. وکیل طلاق مشاوره رایگان می‌دهد و مطابق نوع طلاق شما که از طرفیت زن، مرد یا توافقی است؛ راهکار‌های لازم را به شما ارائه می‌دهد. در این صورت شما به راحتی از شرایط و مدارک لازم برای طلاق خود آگاه شده و با اطلاعات بیش‌تری پروسه جدایی را طی می‌کنید.

مشاوره حقوقی رایگان چک

نقد شدن چک در بازه زمانی معینی بعد از خرید، کمی نگران‌کننده است. استفاده از چک در معاملات زیادی وارد شده که دعوی حقوقی چک شامل انواع چک عادی، تضمین شده، تایید شده و مسافرتی است. شما برای پیگیری این پرونده نیز به اطلاعات حقوقی کافی نیاز دارید. پس از یک وکیل، مشاوره حقوقی رایگان در واتساپ یا به صورت تلفنی بخواهید و از یکی از ۳ روش زیر، دعوی حقوقی چک را حل کنید:

  • پیگیری مطالبه وجه چک مورد نظر از طریق اجرای ثبت
  • شکایت به صورت کیفری
  • ارائه دادخواست‌های حقوقی

مشاوره حقوقی چک برگشتی در این جلسات راهکار‌هایی را بیان می‌کند که منجر به برگشت پول شما می‌شود. در این صورت، ممکن است حساب بانکی را ببندید یا اموال شخص مورد نظر را توقیف کنید. بنابراین پیش از به دردسر افتادن، از این جلسات رایگان کمک بگیرید.

مشاوره رایگان انحصار وراثت

یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند نیاز شما را به یک وکیل با تجربه چندین برابر کند؛ انحصار وراثت است. در حقیقت تقسیم اموال شخصی که فوت کرده میان بازماندگان او، انحصار وراثت نام دارد. شما می‌توانید از طریق مشاوره تلفنی انحصار وراثت به صورت رایگان، بهره‌مند شده و بهترین راه حل‌ها را برای حل این پرونده به کار ببرید. البته در این حالت، وکیل انحصار وراثت هیچ نقشی در تقسیم امول نداشته، پس مراجع قضایی بازماندگان شخص فوت شده را شناسایی کرده و طبق قانون تقسیم اموال را انجام می‌دهند. بنابراین حضور بهترین وکیل انحصار وراثت نقش مهمی در برطرف شدن مشکل دارد. زیرا پروسه‌ای زمانبر بوده و نیازمند وقت کافی است.

یک وکیل خوب چه خصوصیاتی دارد؟

اکنون شاید از خودتان بپرسید که یک وکیل خوب چه ویژگی‌هایی دارد تا در زمان انتخاب وکیل پرونده خود اشتباه نکنم. شخصیت یک وکیل باید مطابق شرایط زیر باشد:

1) نباید فقط به اطلاعات قبلی خود اکتفا کند. بنابراین هر روز مطابق جدید‌ترین به روز رسانی‌های علم روز در وکالت، از نظر سطح علمی خود را به روز نگه دارد.

2) یک وکیل با تجربه، به خوبی می‌داند در جلسات دادگاه چطور صحبت کند که واضح باشد. همچنین در زمان نوشتن لایحه یا تمام آنچه که برای پرونده نیاز دارید؛ قلم خوبی دارد و تمام موارد لازم را با بیانی رسا ذکر می‌کند.

3) قطعا در زمان برخورد با طرف مقابل، وکیل او و قاضی پرونده کاملا محترمانه صحبت می‌کند.

4) بهترین وکیل تهران می‌داند که چطور یک مشکل را با بهترین راهکار و کم‌ترین هزینه حل کند.

5) او می‌داند که داشتن یک یا چند تخصص، چقدر می‌تواند در موفق بودن روند پرونده‌ها تاثیر‌گذار باشد.

بنابراین در این مطلب به طور کامل در مورد مشاوره حقوقی رایگان و تاثیرات آن صحبت کردیم. این کار می‌تواند تا حد زیادی مشکلات شما را حل کند. اما برای مشاوره حقوقی از طریق واتساپ یا تلفنی به صورت رایگان، به چه کسی مراجعه کنیم؟

صدای وکیل خدمات خود را در قالب پیام‌های واتساپ، مشاوره‌های تلفنی در ۶ خط ویژه با پاسخگویی سریع یا جلسات حضوری ارائه می‌دهد. بنابراین مشاوره رایگان با وکیل پایه یک دادگستری را تجربه می‌کنید و در جلسات مشاوره بهترین راه حل‌ها را برای سوالات و حل مشکلات خود می‌شنوید.

 

کدخبر: 827461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟