وام بدون ضامن قسطا، وامی که مافیای وام نمیخواهد از آن مطلع شوید

برای دریافت این وام، روی کلمه  وام فوری کلیک کنید و یا به سایت www.ghesta.ir  مراجعه کنید. اگر سوالی داشتید میتوانید با شماره 02147386000 تماس بگیرید. وام بدون ضامن قسطا در قالب یک کارت اعتباری بنام قسطا کارت در اختیار شما قرار میگیرد. این کارت عضو شتاب بوده و همه جا معتبر میباشد.

  • وام بدون ضامن قسطا کمتر از یک هفته آماده خواهد شد
  • وام فوری قسطا نیاز به ضامن ندارد (با سفته یا چک میتوانید وام دریافت کنید)
  • تمامی مراحل دریافت وام بدون ضامن قسطا بصورت آنلاین است
  • وام قسطا یک وام بدون سپرده بوده و به همین دلیل خیلی سریع در اختیار شما قرار خواهد گرفت

پس بی دلیل نیست که وام بدون ضامن قسطا ، وامی است که مافیای وام نمیخواهند از آن مطلع شوید.

وام بدون ضامن

 

مراحل دریافت وام فوری قسطا

برای دریافت وام بدون ضامن قسطا باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. مراجعه به www.ghesta.ir و ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری در سایت قسطا
  2. ثبت سفارش جدید و بارگذاری مدارک
  3. بعد از یک تا سه روز کاری نتیجه اعتبار سنجی از طرف کارشناسان قسطا به اطلاع شما میرسد
  4. با توجه به نمره اعتباری شما، مشخص میشود که میتوانید با سفته وام دریافت کنید و یا با چک
  5. سپس با اعلام کارشناسان قسطا، چک یا سفته را ارسال میکنید و همزمان قسطا کارت برای شما پست میشود

پس از این که قسطا کارت به دست شما برسد میتوانید نسبت به خرید اقساطی هر کالایی از هر شهر و فروشگاهی اقدام کنید. پس از دریافت قسطا کارت میتوانید به هر فروشگاهی که دوست داشتید مراجعه کنید و کالای مد نظر خود را بخرید. در واقع شما صورت نقدی خرید میکنید و بعدا اقساط را به قسطا بازپرداخت میکنید.

با این روش شما در انتخاب کالا و فروشگاه آزاد هستید. پس میتوانید به فروشگاه های مختلف سر بزنید، قیمت و کیفیت کالاها را مقایسه کنید و یک خرید اقساطی به صرفه داشته باشید.

وام فرهنگیان

نحوه بازپرداخت اقساط وام قسطا

بعد از خرید، اقساط را بصورت 12 ماهه به قسطا بازپرداخت میکنید. برای بازپرداخت اقساط نیازی به مراجعه حضوری نیست و تمام مراحل در سایت قسطا انجام میشود.

سود اقساط وام بدون ضامن قسطا

سود اقساط را میتوانید بصورت کاملا شفاف و به راحتی در سایت قسطا مشاهده کنید.

خرید اینترنتی اقساطی با وام بدون ضامن قسطا

قسطا کارت هم دقیقا مثل بقیه کارتهای شماست.همانطور که با بقیه کارتها میتوانید از تمام فروشگاه ها خرید کنید، با قسطا کارت هم میتوانید از هر فروشگاهی خرید کنید.

همانطور که برای بقیه کارتهای خود رمز دوم تعریف میکنید و بصورت اینترنتی خرید میکنید، میتوانید رمز دوم قسطا کارت هم فعال کرده و نسبت به خرید اقساطی از تمام فروشگاه های آنلاین اقدام کنید.

وام بدون ضامن قسطا ظرف مدت چند روز آماده میشود؟

توجه کنید که تمام مراحل دریافت این وام بدون ضامن بصورت آنلاین انجام میشود و درهیچکدام از مراحل نیاز به مراجعه حضوری نمیباشد و اگر تمام مراحل را به موقع و طبق دستورالعملهای قسطا انجام دهید، میتوانید در کمتر از یک هفته این وام بدون ضامن را دریافت کنید.

وام فرهنگیان

از آنجا که وام قسطا نیازی به ضامن ندارد، میتواند برای فرهنگیان گزینه مناسبی باشد. در صورتی که افراد نمره اعتباری خوبی داشته باشند میتوانند فقط با سفته نسبت به دریافت وام فرهنگیان اقدام کنند و در صورتی که نمره اعتباری بالایی نداشته باشند ملزم به ارائه چک هستند. که در این صورت میتوان با مشخصات شخصی که دسته چک دارد ثبت نام کنید و وام را به نام آن شخص بگیرید.

توجه کنید که در این سیستم اعتبارسنجی، افرادی که دارای اقساط معوق و یا بدهی بانکی هستند، تا زمانی که نسبت به پرداخت اقساط معوق نکرده اند،  نمیتوانند وام دریافت کنند.

توجه کنید که برای دریافت این وام نیازی به ضامن ندارید و کل پروسه دریافت وام فوری قسطا بصورت آنلابن انجام میشود و نیازی به مراجعه حضوری نیست. از همه مهم تر اینکه وام بدون ضامن قسطا هیچ محدودیتی ندارد و شما میتوانید با این وام هر کالایی را از هر فروشگاهی نقدی بخرید و بعدا اقساط را به قسطا بازپرداخت کنید.

با تشکر از توجه شما. برای ثبت نام این وام، کلمه " وام قسطا " را در مرورگر خود سرچ کنید درصورتی که در مراحل ثبت نام وام قسطا دچار مشکل شدید میتوانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۷۳۸۶۰۰۰ سوالات خود را از کارشناسان قسطا بپرسید.

 

کدخبر: 864500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟