اعتبار تالی، از امروز تا نوروز

پرداخت اعتباری به این معنا است که شما می‌توانید خرید خود را در لحظه انجام دهید و هزینه‌ی آن را ماه بعد بپردازید. تالی یک سامانه‌ی پرداخت اعتباری است که ثبت‌نام در آن رایگان است و می­تواند کمک حال خوبی برای مدیریت اقتصادی افراد باشد.

با ما همراه باشید تا در مورد سیستم اعتباری تالی بیشتر بدانید!

معرفی تالی

تالی، یک روش اعتباری برای پرداخت و خرید است. در این روش، میزان مشخصی اعتبار پس از اعتبار سنجی، به متقاضی تخصیص داده می‌شود.

شما به عنوان دارنده‌ی اعتبار تالی، می‌توانید از اول تا آخر ماه خرید خود را با اعتبار تالی انجام دهید. زمان تسویه‌ی بدهی تالی، اول تا پنجم ماه بعد خواهد بود. در صورتی که بدهی خود را در این زمان تسویه کنید، جزو مشتریان خوش‌حساب خواهید بود و حساب شما به طور خودکار، مجددا شارژ شده و هیچ سود یا کارمزدی را پرداخت نخواهید کرد.

2

پرداخت اعتباری تالی، بدون نیاز به کارت

خرید اعتباری با تالی

تالی امکان خرید را به سه شکل برای شما فراهم کرده است:

1/ خرید حضوری از فروشگاه‌های سراسر کشور

بیش از 600 هزار فروشگاه در سراسر ایران وجود دارند که دارای دستگاه کارت‌خوان آپ هستند و شما می‌توانید خرید اعتباری خود را در آن‌ها انجام دهید. لیست این فروشگاه‌ها را می‌توانید در وبسایت تالی و یا اپلیکیشن آپ مشاهده کنید.

2/ خرید از فروشگاه‌های آنلاین

بیش از صد فروشگاه آنلاین معتبر مانند چرم مشهد، بانی مد، مقداد آی تی و... طرف قراداد با تالی هستند. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز، به این سایت‌های آنلاین مراجعه کرده و خرید کنید. لیست فروشگاه‌های آنلاین طرف قرارداد با تالی، در وبسایت تالی موجود است.

3/ پرداخت قبض یا خرید شارژ با اپلیکیشن آپ

با تالی نگران قبوض خود نباشید! تالی این امکان را فراهم کرده تا با مراجعه به اپلیکیشن آپ، قبوض خود را به راحتی پرداخت کرده و هزینه‌ی آن را ماه بعد بپردازید.

مزایای استفاده از شیوه‌ی پرداخت اعتباری تالی

تالی، یک شیوه‌ی پرداخت اعتباری جدید است که مزایای متعددی دارد. دریافت اعتبار تالی آسان بوده و تماما به صورت غیرحضوری انجام می‌شود. از طرف دیگر، اگر خوش‌حساب باشید و بدهی خود را سرموقع تسویه کنید، هیچ سود یا کارمزدی از شما گرفته نمی‌شود.

مهم‌ترین مزایای استفاده از اعتبار تالی عبارتند از:

1/ راحت‌ترین شیوه‌ی دریافت اعتبار

برای دریافت اعتبار تالی، نیازی به چک، سفته یا ضامن نخواهید داشت. تنها کافی است که مشخصات خود را در وب‌سایت تالی یا اپلیکیشن آپ ثبت کنید و درخواست اعتبار دهید.

2/ احراز هویت ساده

با وارد کردن اطلاعات هویتی خود در سامانه‌ی تالی، پس از اعتبار سنجی و در کم‌تر از 48 ساعت کاری، این اعتبار برای شما فعال خواهد شد.

3/ بدون سود و کارمزد

 تالی این امکان را به شما می‌دهد که بدون هیچ سود یا کارمزدی، حساب خود را تسویه کنید.

4/ اعتبار بدون محدودیت

دریافت اعتبار تالی بدون محدودیت است؛ اگر شما بالای 18 سال هستید، می‌توانید در سامانه‌ی تالی ثبت‌نام کرده و اعتبار خود را بدون ضامن، چک یا سفته دریافت کنید.

5/ خرید بدون کارت و تماس با دستگاه کارت‌خوان

اگر قصد خرید داشتید، اما کارت بانکی خود را همراه نداشتید نگران نباشید! شما می‌توانید به یکی از فروشگاه‌های تالی مراجعه و با اسکن QR کد دستگاه کارت‌خوان آپ، خرید اعتباری خود را کامل کنید.

6/ استفاده از تخفیف فروشگاه‌های طرف قرارداد

اکثر فروشگاه‌های طرف قراداد با تالی، تخفیفات دوره‌ای، مناسبتی و ... روی محصولاتشان می‌گذارند. اگر اعتبار تالی را داشته باشید، هیچ‌گاه از این تخفیفات جا نخواهید ماند.

7/ دسترسی به پنل اعتباری مشتری و مشاهده مانده اعتبار و بدهی دوره

شما با مراجعه به اپلیکیشن آپ یا وبسایت تالی در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید مانده‌ی اعتبار یا بدهی خود را مشاهده کنید. همچنین این امکان وجود دارد که بدهی خود را زودتر از زمان سررسید تسویه کنید.

8/ افزایش سقف اعتبار با توجه به خوش‌حسابی

در صورتی که جزو مشتریان خوش‌حساب تالی باشید؛ یعنی بدهی خود را به موقع پرداخت کنید، سقف اعتبار شما افزایش خواهد یافت.

3

اعتبار تالی، امروز بخر و ماه بعد پرداخت کن

در پایان

همان‌طور که می‌دانید ماه‌های پایانی سال، ماه‌های خرید هستند و بیشترین خریدها در این زمان انجام می‌گیرد. همه به دنبال خرید شب عید هستند و این امر ممکن است تغییراتی را در اقتصاد خانواده ایجاد کند. از طرف دیگر، با شروع سال جدید و برپایی سنت‌های نوروز (مانند دید و بازدید عید، عیدی دادن به علاوه سفر رفتن و ...)، مشکلات اقتصادی خانواده سخت‌تر خواهد شد. اما تالی، این امکان را برای شما فراهم کرده که با خیال راحت خرید کنید و هزینه‌ی آن را ماه بعد بپردازید. ثبت‌نام اعتبار تالی رایگان بوده و به صورت غیرحضوری انجام می‌گیرد.

بنابراین اگر به فکر خرید شب عید هستید، همین حالا در سامانه‌ی تالی ثبت‌نام کرده و در خواست خود را ثبت کنید. سپس، اعتبار تخصیص داده شده را مصرف کرده و بدهی خود را در موعد مقرر تسویه کنید. در صورتی که خوش حساب باشید، سقف اعتبار شما افزایش خواهد یافت و امتیازات متعددی به شما تعلق خواهد گرفت.  

کدخبر: 763567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟