درآمد دلاری یعنی چی ؟

به گزارش رکنا، این روزها با وجود بالا بودن نرخ تورم و افزایش قیمت دلار ممکن است که شما به فکر روش ‌های کسب درآمد دلاری افتاده باشید. در روش ‌های کسب درآمد دلاری، مبلغ دریافتی شما به واحد پول دلار بوده و ارزش بالایی در کشور ما دارد. امکان دارد که تحریم‌ ها این ذهنیت را برای شما ایجاد کنند که تمامی راه‌ های کسب درآمد دلاری برای شما بسته شده و قادر به فعالیت در این حوزه نیستید. بهتر است بدانید که با وجود این تحریم‌ها می ‌شود کسب درامد روزانه 1000 دلار را تجربه کرد. راه‌ های مختلفی برای کسب درآمد به دلار این طریق وجود دارند که در این مقاله به تعدادی از آن‌ ها اشاره خواهیم کرد.

با توجه به نوسانات بازار ارز و همچنین کاهش ارزش پول رایج کشور (رایج) اثر فعالان در حوزه فناوری اطلاعات به کسب درآمد دلاری روی آورده اند. همواره یکی از چالش های مهم در زندگی، پیدا کردن یک شغل مناسب با درآمد کافی برای گذران زندگی است. به همین جهت می توان کسب درآمد دلاری در ایران را یکی از راه های اصلی برای تأمین مخارج زندگی به شمار آورد.

چرا این روزها همه به کسب درآمد دلاری از طریق اینترنت روی آورده اند؟

همان طور که ملاحظه می کنید؛ وضعیت دلار در کشورمان نابسامان است و در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است. از این رو می توان کسب و کارهایی را که بر مبنای دلار انجام می شوند، به عنوان بهترین مشاغل به حساب آورد. به طور مثال اگر شما بخواهید یک مقاله یا کتاب را در یک سایت ایرانی به فروش برسانید؛ حداکثر می توانید 20 هزار تومان قیمت روی آن بگذارید.

اما می توان همین مقاله یا کتاب را در سایت های خارجی نظیر آمازون با قیمتی در حدود 20 دلار به فروش رساند. با بررسی قیمت دلار می توان این گونه نتیجه گیری کرد که؛ با فروش یک محصول ساده نظیر یک کتاب الکترونیکی در سایت های معروف خارجی درآمدی ده برابر بیشتر از سایت های داخلی داشت.

به عبارت ساده تر کتابی را که در سایت های داخلی بیست هزار تومان می توان فروخت، در سایت های خارجی با قیمتی در حدود دویست و چهل هزار تومان به فروش می رسد. البته باید توجه داشت برای موفقیت در این راه می بایست با روش های کسب درآمد دلاری آشنایی کامل داشت. در غیر این صورت علاوه بر عدم موفقیت در کسب و کار، متحمل ضرر و زیان مالی فراوانی خواهید شد.

چگونه درآمد به دلار داشته باشیم؟

یک ترس و اشتباه بزرگی که اکثر افراد با آن مواجهند این است که؛ با توجه به تحریم ها، کسب درآمد دلاری در ایران را امری مهال می دانند. اما اصلاً این طور نیست. روش های زیادی برای کسب درآمد دلاری از طریق اینترنت وجود دارد. که با توجه به حجم و میزان کار می توان درآمدهای زیادی را در طول ماه و سال کسب کرد. البته توجه داشته باشید که لازمه کسب درآمدهای دلاری از طریق اینترنت، داشتن یک حساب ارزی است.

بنابراین می بایست از طریق مراجع ذیربط و بدون هیچگونه محدودیتی نسبت به افتتاح حساب ارزی اقدام کرد. قابل ذکر است که اگر اقوام و دوستانی در خارج از کشور به خصوص کشورهای اروپایی دارید، می توانید از مشخصات حساب بانکی، اطلاعات شخصی و محل سکونت آنها را برای عضویت و تسویه حساب در سایت های خارجی استفاده کنید.

نکاتی درباره کسب درآمد دلاری در ایران

پیش از معرفی روش ‌های کسب درآمد دلاری در ایران بهتر است به چند نکته ‌ای که در ادامه به آن ‌ها اشاره شده است توجه کنید:

برای کسب درآمد دلاری بهتر است از روش ‌هایی استفاده کنید که در آن ‌ها مهارت بیشتری دارید نه روش ‌هایی که از نظر شما پردرآمدتر هستند.

از چند روش کسب درآمد روزانه 100 دلاری به طور همزمان استفاده نکنید؛ زیرا استفاده از چند روش انرژی و وقت زیادی از شما می گیرد و فعالیت ‌های شما بازدهی بالایی نخواهد داشت. بهتر است به جای این که کسب درآمد دلاری را از روش‌ های مختلفی امتحان کنید، یک روش را به صورت تخصصی ادامه دهید.

بعضی از روش ‌های موجود برای کسب درآمد دلاری در ایران به سرمایه اولیه نیاز دارند که این سرمایه اولیه باید به دلار باشد. در مقابل یک سری از این روش ‌ها به هیچ سرمایه ‌ای نیاز نداشته یا با کم‌ترین سرمایه می‌ توان آن‌ ها را انجام داد. روش‌ هایی مانند کسب درآمد از یوتیوب و بعضی روش ‌های دیگر که در ادامه به آن‌ ها اشاره خواهیم کرد، مواردی هستند که تنها با صرف وقت و انرژی و بدون نیاز به سرمایه اولیه می ‌توانند به دریافت درآمدهای دلاری منجر شوند.

روش‌ های کسب درآمد دلاری در ایران

1. درآمدزایی از طریق یوتیوب و یوتیوبر شدن

2. درآمدزایی از طریق سایت‌ های تولید محتوای انگلیسی

3. درآمد زایی دلاری از طریق بازاریابی محتوا

4. درآمد زایی دلاری از طریق طراحی وب سایت ‌های خارجی

5. درآمدزایی دلاری از طریق کار با نرم افزارهایی مانند فتوشاپ، نرم افزارهای دانشگاهی و…

6. کسب درآمد دلاری از طریق فروش عکس

7. کسب درآمد دلاری از طریق فروش فایل‌های پی دی اف و کتاب

8. درآمدزایی دلاری از طریق بازارهای مالی مانند فارکس

9. درآمدزایی دلاری با استفاده از روش باینری آپشن

10. درآمد زایی از طریق affiliate marketing برای وب سایت آمازون

11. درآمد زایی از طریق وب سایت‌های تولید محتوا و سئو

12. انجام تبلیغات برای وب سایت‌های خارجی

13. درآمدزایی دلاری با تماشای فیلم ‌های تبلیغاتی

14. درآمد زایی دلاری گوگل از طریق تبلیغات در وب سایت‌ ها و وبلاگ ‌ها

15. انجام فروش در وب سایت‌ها

16. درآمدزایی از طریق خرید از وب سایت آمازون

17. کسب درآمد دلاری از طریق سیستم همکاری فروش

18. کسب درآمد دلاری از طریق آموزش یک مهارت خاص به مخاطبین خارجی

19. کسب درآمد دلاری از طریق ویدیو بلاگری یا والاگری

20. کسب درآمد دلاری از طریق خرید و فروش ارزهای دیجیتالی/پردیسا یوسفی

کدخبر: 763340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟