به آسانی ظروف یک بار مصرف تهیه کنید

در جشنوراه فروش ویژه ظروف بسته بندی و دلیوری با پیکنیک همراه باشید.

وبسایت پیکنیک به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین ظروف بسته بندی و یکبارمصرف تلاش میکند یکی از بالاترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان خود قراردهد.از این خدمات می توان به ارسال سریع و رایگان در شهر تهران و همچنین ارائه ارزانترین و با کیفتترین  محصولات اشاره کرد.

یکی از اصول اصلی رستوران ها و کترینگ ها استفاده از بهترین ظروف است، این دغدغه حتی در بخش بیرون بر رستوران ها و کترینگ ها نیز به خوبی دیده می شود. این درحالی است که پس از آغاز پاندمی کرونا درکشور و پررنگ تر شدن بخش دلیوری رستوران ها  این امر مهم ، بیشتراز قبل موردتوجه قرار گرفته است.

به غیر از این ماجرا یک لحظه خود را مدیر یک رستوران بزرگ در نظر بگیرید، برای شما فرقی نمی کند که مشتری شما می خواهد باقیمانده غذای خود را ببرد و یا شما میخواهید سفارش مشتری را برای او ارسال کنید. در هر دو صورت شما نیازمند ظروف یکبار مصرف بیرون بر هستید که علاوه بر حفظ درجه حرارت از نشت مواد غذایی جلوگیری کند و قابل اعتماد باشد. با این کار شما می توانید فهرست خدماتی که ارائه می دهید را کاملتر کنید و حتی سود خود را افزایش دهید. بنابراین مهم است که ظرف مناسب رستوران خود را انتخاب کنید.

کرونا و تأثیر آن بر ظروف یک بار مصرف

تا پیش از کرونا بسیاری از رستوران ها و کترینگ ها از انواع مختلف ظروف بیرون بر و بسته بندی استفاده میکردند،مانند ظروف آلومینیومی، فوم و کاغذی اما پس از کرونا و به دلیل نیاز به رعایت بهداشت بسیاری از رستوران ها به فکر استفاده از انواع دیگری از ظروف بیرون بر افتادند.ظروفی که به نام ظروف مایکروویوی شناخته می شود.

انواع ظروف دلیوری

 قابل خرید در وبسایت پیکنیک

اگر پای شما به مغازه هایی که مشغول فروش ظروف یک بار مصرف هستند و یا فروشگاه های اینترنتی بزرگ و فعال در این حوزه را دیده باشید با انواع و اقسام ظروف یک بار مصرف مواجه می شوید.اما شاید برای شما به عنوان یک مخاطب جالب باشد که بدانید چند نوع ظروف یک بار مصرف داریم.

ظروف پلاستیکی دلیوری خود به چند دسته تقسیم می شوند. ظروف معروف به مایکرویوی و پلی استایرنی که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند.

1- ظروف مایکروویوی

الف)ظروف پلی پروپیلن ( مایکروویوی )

مزایای این ظروف چیست؟

  • پلمپ شدن
  • قابلیت قرارگیری در مایکروویو
  • قابلیت ضد عفونی کردن
  • چندبار مصرف بودن
  • و قابل شست و شو در ماشین ظرفشویی

 این ظروف از جنس پلی پروپیلن هستند و در تماس با غذای گرم هیچ خطری برای مصرف کننده ایجاد نخواهد کرد.این ظروف دلیوری بالاترین کیفیت و استاندارد را از میان انواع مختلف ظروف به خود اختصاص می دهد.

ب)پلی استایرن

نوع دیگر ظروف دلیوری پلاستیکی تهیه شده از جنس پلی استایرن هستند که با توجه به ماهیت مواد اولیه آنها مناسب برای نگهداری مواد غذایی گرم نمی باشد.

2- ظروف کاغذی

از دیگر انواع ظروف دلیوری می توان به ظروف کاغذی اشاره کرد. ظروفی که با توجه به ویژگی هایی که دارند بیشتر برای فست فود ها و رستوران های خیابانی کاربرد دارد.

همچنین با کمی خلاقیت می توان دیزاین های زیبا و منحصر به فردی ایجاد نمود. از ویژگی های ظروف کاغذی می توان به قابلیت چاپ پذیری خوب آن اشاره کرد. و همچنین ظروف کاغذی این قابلیت را دارند که به راحتی در ابعاد و شکل های مختلف ساخته شوند. و هزینه ساخت آنها نسبت به دیگر راه حل های دلیوری میتواند به صرفه تر باشد.

3- ظروف آلومینیومی

از دیگر ظروف دیلوری پر مصرف در ایران می تواند به ظروف آلومینیومی اشاره کرد. ظروف آلومینیومی در صورتی که در شرایط استاندارد ساخته شود ایمن است. و دارای هزینه پاینتری نسبت به ظروف پلاستیکی مایکروویوی دارد.

ظروف آلومینیومی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شود. و مصرف کننده می تواند با توجه به نیاز خود ظرف مورد نظر خود را انتخاب نماید. از قابلیت های این ظروف می توان به گرم کردن این ظروف در فر اشاره کرد. با توجه به شکلی که این ظروف دارند انبارداری این محصولات در رستوران ها بسیار راحت است و فضای کمی را در بر میگیرد.

فروشگاه آنلاین پیکنیک ،یک راه مطمئن

با انتخاب مناسب ظرف بیرون بر رستوران از بسیاری از مشکلات دلیوری غذا میتوان عبور کرد، مانند بیرون ریختن ظرف، شکل و ظاهر نا مناسب، گرم ماندن غذا و بسیاری موارد دیگر.هر رستوران و کترینگی با توجه به نیاز خود اقدام به تهیه  ظروف یکبارمصرف  مناسب می کند، نیازهایی که با توجه اهداف رستوران و بازار هدف میتواند مشخص شود، به عنوان مثال گاهی قیمت ظرف چندان اهمیت ندارد به این ترتیب با انتخاب یک ظرف مناسب میتوان بهترین کیفیت را در اختیار مشتری قرارداد و گاهی قیمت تمام شده یک محصول آنچنان پر اهمیت  می شود که کوچکترین هزینه ها پر رنگ می شود.

از این رو فروشگاه آنلاین ظروف یکبارمصرف پیکنیک تلاش می کند کاملترین سبد محصولات یکبارمصرف را با بهترین قیمت و ارسال رایگان در شهر تهران به دست مشتریان خود برساند.مفتخر هستیم پس از دو سال فعالیت مستمر وبسایت پیکنیک   مورد اطمینان مجموعه های بزرگ و کوچک قرارگرفته ایم.

پیکنیک با در اختیار داشتن سیستم توزیع قوی توانسته است یکی از مهمترین دغدغه های رستوران ها که تهیه مواد اولیه و مواد مصرفی می باشد را در کمترین زمان ممکن فراهم آورد تا رستوران ها بدون هیچگونه مشکلی به محصولات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

کدخبر: 679147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟