نرم افزار بانکداری و مدیریت قرض الحسنه، سابقه درخشان با دو دهه فعالیت شرکت دانش بنیان پاسارگاد

یکی از سنت‌های الهی و حسنه، قرض‌الحسنه میباشد. قرض‌الحسنه، وام دادن به خداست و کدام با ایمانی است که از قرض دادن به خدا احساس پشیمانی یا تردید نماید؟

نظام ربوی یک سیستم اقتصادی است که درست در روبروی قرض‌الحسنه قرار دارد. اگر هدف نظام ربوی را در یک جمله خلاصه کنیم، چیزی نیست جز: ایجاد روحیه‌ی تکاثر و افزایش سود و سرمایه و ظلم و زور.

اما قرض نتایجی، چون زنده کردن روح عطوفت در جامعه و ایجاد قسط و عدالت دارد. اساس پیدایش قرض‌الحسنه در تعاون، نوع دوستی و دستگیری از نیازمندان استوار است

امروزه بسیاری  از دغدغه های مدیران و کارشناسان حسابداری صندوق های قرض الحسنه و تعاونی های اعتبار با توجه به گرفتاریها و مشکلات گوناگون، داشتن یک نرم افزار کامل و جامع جهت پیگیری امور مربوط به تسهیلات، چکها و مدیریت مشتریان می باشد که با استفاده از آن بتوانند باعث تسریع کار صندوق و افزایش کارایی کارمندان، بهره گیری از دانش تخصصی روز و همچنین افزایش مشتریان و رضایت مندی اعضا مجموعه را فراهم نمایند.

شرکت برنامه نویسان نواندیش پاسارگاد با افتخار جز اولین شرکت دانش بنیان صنعتی نرم افزاری و دارای رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک با بهره گری از دانش روز و تخصص کادر فنی مجرب و دارای تجهیزات بروز درجهت تولید نرم افزار بانکداری و مدیریت قرض الحسنه و  تعاونی اعتبار قدمهای چشمگیری برداشته است و با تولید سامانه های کمکی همراه نرم افزار ، خدمات غیر حضوری کاملی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

انواع خروجی ها و گزارشات مدیریتی نرم افزار ، کمک بسیار زیادی برای مدیریت هر چه بهتر و اخذ تصمیمات صحیح می نماید.

 

کدخبر: 436338 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟