حجت قاسم الاسلام لیوانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: ‌ ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همه تلاش خود را برای متوقف کردن حرکت انقلاب اسلامی به‌کار بستند.

وی تصریح کرد:‌ دشمنان با تحریم، جنگ نظامی و ‌آموزش تروریست‌‌ها به دنبال ناامن کردن کشور ما بودند.

امام جمعه موقت گرگان به رشادت‌های سربازان گمنام امام زمان(‌عج)‌ اشاره کرد و یادآور شد:‌ همه تلاش‌های دشمن نقش بر آب شد و نتوانستند دشمنان انقلاب اسلامی نظام ما را شکست دهند.

لیوانی تاکید کرد:‌ سربازان گمنام امام زمان(‌عج ) با هوشیاری و درایت همواره پاسدار مردم و نظام اسلامی در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی ‌به عنوان برخی تهدید‌ها در سال 1396 در کشور اشاره کرد و افزود:‌ ‌در سال گذشته 300 گروه تروریستی برای انجام عملیات در کشور ما وارد عمل شدند که بسیاری از آنها قبل از ورود به خاک عزیز ما کشف و منهدم شدند.

امام جمعه موقت گرگان تاکید کرد: ملت ایران باید هوشیار باشند که تروریست‌ها برای ایجاد ناامنی در کشور به کسی رحم نخواهند کرد، پس ما باید با بصیرت از سربازان گمنام امام زمان (‌عج ) در کشور دفاع کنیم.

لیوانی به حمایت از سربازان گمنام امام زمان (‌عج ) توسط مردم انقلابی کشور اشاره کرد و افزود:‌ آگاهی مردم و همراهی با سربازان ‌گمنام امام زمان(‌عج ) سبب می‌شود که فرصت ‌هر گونه اقدام تروریستی توسط خون‌آشام‌های تروریست Terrorist گرفته شود.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟