طرح های شهرداری یزد برای کاهش ترافیک

به گزارش خبرنگار رکنا از یزد؛ ابوالقاسم محی الدینی در ارتباط زنده با برنامه گفتمان شبکه یزد درباره طرح‌های شهری، گفت: ایجاد معابر موازی در سطح شهر یکی از برنامه‌ها برای کاهش ترافیک به شمار می‌آید.

وی با بیان این که بسیاری از این طرح‌ها بیش از ۲۰ سال نیمه کاره مانده بود که در ماه‌های آینده به بهره برداری می‌رسد، افزود: بلوار آیت الله ابوترابی، بلوار شهدای خیرآباد و بازگشایی میدان و محور‌های میدان صاحب الزمان (عج) در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار یزد با اشاره به افتتاح زیرگذر میدان صاحب الزمان (عج) در اردیبهشت سال آینده، تصریح کرد: رینگ دوم شهری نیز در دست اقدام است که طرح بلوار شهید پارسائیان به پایان رسیده و توافق درباره ایرج افشار انجام شده و عملیات اجرایی آن در روز‌های آینده آغاز می‌شود تا در سه ماه اول سال آینده بازگشایی صورت می‌گیرد.

محی الدینی از طرح‌هایی نظیر بلوار حضرت خدیجه (س)، بلوار امام محمدباقر (ع) و بلوار پیامبر اعظم (ص) به عنوان طرح‌های در دستور کار و اجرا یاد کرد و گفت: سامانه‌هایی در داخل شهرداری به رصد کار پیمانکاران می‌پردازد و از طریق روابط عمومی نیز روند طرح‌ها را به مردم اعلام می‌کنیم.

یزد/سمیه گلابگیریان

کدخبر: 954817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟